دلنوشته ای از دکتر دشتیانه (معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان) برای دکتر سبحانی:تکنوکرات تمام نشدنی
دکتر احسان دشتیانه، معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان در یادداشتی برای دکتر بهرام سبحانی، مدیرعامل سابق فولاد مبارکه ایشان را تکنوکرات تمام نشدنی نامید و گفت: او را به حق يكي از نمادهاي شاخص تكنوكراسي باید ناميد. در ادامه این دلنواشته از معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان را خواهید خواند:

?تکنوکرت خستگی ناپذیرش باید نامید. مردی پولادین از نوع خاصش. فراتر از استاندارد های یک کشور (شاید) در حال توسعه. او را به حق باید یکی از نمادهای شاخص تکنوکراسی نامید.

?یک جمله کلیشه ای هست که می گوید آدمها مهم نیستند مهم خروجی است، نتیجه است و …

?من میگویم آدم ها نه تنها مهم اند بلکه مهمترین هستند. همین است که در دنیا می گویند سرمایه انسانی. به واقع روی این سرمایه نمی توان قیمت گذاشت .

?بعضی ها اما خاص ترند، تاریخ سازند. باید سالها بگذرد تا تاریخ یکی مثل شان را به خود ببیند و ما معمولا قدرشان را نمی دانیم که اگر می دانستیم شاید مسیر توسعه را سریعتر می پیمودیم .

?صنعت فولاد از این دست آدمها کم ندارد اما در این نوعش و به این شکلش کم نه شاید اصلا ندارد! مردی از جنس فولاد! یک تکنوکرات خستگی ناپذیر و تمام نشدنی. همه عمرش به تلاش برای اعتلای نام این صنعت گذشته و حالا او و همه تلاشگران این صنعت، نام ایران را پر افتخار در قله می بینند و هر روز و هر سال فولاد ایران جلوتر می رود و امروزیک بنگاه اقتصادی موفق با استانداردهای جهانی حاصل تلاش چند دهه ای چنین مردانی است.

? حیف که قدرش را ندانستیم قدر خودش و تجربه اش و دانشش را. فقط می توانیم بگوییم

“زنده باد توسعه و درود بر دکتر بهرام سبحانی”

2

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
شناسه مطلب : 21648
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی