مدیر پروژه های شرکت MME به چیلان گفت:MME به دنبال اجرای طرح جامبو
برنامه MME این است که طرح جامبو که همان مگامدول طرح های مشابه می باشد را هر چه سریع تر ارائه نماید.

جابر عباسی مدیر پروژه های شرکت MME در گفت و گو با  چیلان  از تکمیل پروژه احیای مستقیم فولاد بافت (فاز اول) خبر داد و گفت: شروع عملیات مهندسی بافت ۲ (فاز دوم احیای مستقیم فولاد بافت) را نیز در دستور کار داریم که هر دوی این طرح ها با روش پرد PERED عملیاتی خواهند شد.

وی افزود: همچنین بهینه سازی، به روز رسانی و تداوم خدمات پشتیبانی فنی پروژه های فولاد شادگان، میانه و نی ریز (پروژه های PERED در حال تولید) نیز از دیگر برنامه های MME در سال جاری است تا این پروژه ها به روزتر شوند. همچنین در زمینه بهینه سازی مصرف آب، برق و گاز برای پروژه های مذکور برنامه هایی داریم که در اسرع وقت به کارفرمای این طرح ها ارائه خواهیم داد.

عباسی درخصوص برنامه های سال آینده شرکت MME نیز اظهار داشت: پروژه هایی که شرکت تا کنون در حوزه PERED اجرا کرده دارای ظرفیت ۸۰۰ هزار تن تا یک میلیون تن بود لذا برنامه ما این است که طرح جامبو که همان مگامدول طرح های مشابه می باشد را هر چه سریع تر ارائه نماییم. در واقع به دلیل آنکه اجرای طرح آهن اسفنجی در ظرفیت بالای یک میلیون تن در سال اقتصادی تر است از این رو گام هایی در این زمینه برداشته ایم و بحث مهندسی آن در برنامه شرکت قرار دارد.

وی تاکید کرد: تکنولوژی PERED و نیز طرح جامبو به لحاظ قیمت، پشتیبانی فنی و کیفیت، برتر از پروژه های مشابه بوده و امیدواریم حمایت از کالا و تکنولوژی ایرانی در حد شعار نبوده و بتوانیم اقدام عملی در این زمینه را داشته باشیم.

مدیر پروژه های شرکت MME این را نیز گفت: نمی خواهیم در مناقصات تنها مرجع باشیم و ترجیح می دهیم رقبایی داشته باشیم چراکه قطعا رقیب ما را پویا نگه می دارد. لذا امیدواریم علاوه بر اینکه در بازار رقابتی برنده پروژه ها باشیم، به زودی و با توجه به مزایایی که مطرح شد طرح جامبو را نیز عملیاتی نماییم.

عباسی با اشاره به زمینه فعالیت دیگر شرکت MME اظهار داشت: شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ارائه تکنولوژی، در زمینه فاینانس پروژه ها نیز گام هایی برداشته است و با توجه به اینکه در آلمان هم دارای دفتری هستیم که در اروپا به ثبت رسیده است، قطعا می توان کمک های قابل توجهی در این زمینه به صنایع فولاد کشور ارائه نمود و فاینانسرها را قانع کرد که در ایران سرمایه گذاری نمایند.

وی ادامه داد: ترکیه برای سرمایه گذاری در ایران مراجعاتی به ما داشته است. این کشور سالانه حجم زیاد و تقریبا تمام مصرف مورد نیاز آهن اسفنجی و قراضه آهن خود را وارد می کند و می توان مدعی شد که قیمت جهانی آهن اسفنجی و قراضه توسط این کشور تعیین می شود. از این رو مذاکراتی در این زمینه داشته اند تا بتوانند طرح های PERED را در ایران به ویژه در مناطق آزاد ثبت کرده و با کمک ما اجرا نمایند تا آهن اسفنجی خود را از ایران تامین کنند.

مدیر پروژه های MME اشاره ای نیز به طرح اجرا شده پرد در چین داشت و گفت: این پروژه در مرحله اجرا بوده و امیدواریم طی ماه های آینده به مرحله راه اندازی و تولید آزمایشی برسد.

2

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
شناسه مطلب : 24039
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی