گام هزار تومانی فولاد مبارکه برای کاهش قیمت پایه ورق / توافق فولاد مبارکه و سندیکای لوله و پروفیل اجرایی شد
فردا تالار صنعتی بورس کالا شاهد عرضه های ورق از سوی فولاد مبارکه خواهد بود که در این عرضه ها قیمت محصولات به طور میانگین هزار تومان کاهش داشته و درمقابل حجم عرضه افزایشی بوده است.

به گزارش  چیلان ، فردا تالار صنعتی بورس کالا شاهد عرضه محصولات ذیل فولاد مبارکه در بورس می باشد:

ورق گرم HB به قیمت پایه ۳۶۷۷۱ ریال درحالی که قیمت پایه عرضه قبلی در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۷ مبلغ ۴۵۴۳۳ ریال بود. حجم عرضه ۸۸۰۰ تن خواهد بود که نسبت به عرضه قبل به میزان ۷۷۰۰ تن افزایش داشت و افزایش عرضه در نظر گرفته شده ۸۳۳۸۰ تن خواهد بود درحالی که افزایش عرضه قبل ۷۰۰۷۰ تن بود.

به عبارت دیگر عرضه فردا ۸۵۵ تومان نسبت به پایه قبلی و ۱۱۹۵ تومان نسبت به میانگین قبلی کمتر است.

فولاد مبارکه همچنین فردا ورق گرم HC را به قیمت پایه ۳۶۷۷۱ ریال عرضه می کند که قیمت پایه عرضه قبلی در تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۹۷ مبلغ ۴۱۹۲۰ ریال بود.

عرضه این محصول ۵۵۰۰ تن و افزایش عرضه ۲۵۰۸۰ تن ست درحالی که در عرضه قبل، ۴۴۰۰ تن) ورق که قابل افزایش تا ۲۰۰۲۰ تن بود، عرضه شده بود.

به عبارت دیگر عرضه فردا ۵۱۵ تومان نسبت به پایه قبلی و ۱۰۳۲ تومان نسبت به میانگین قبلی پایین تر است.

فردا ۷۰۰۰ هزار تن ورق سرد قابل افزایش تا ۱۳ هزار تن نیز در تالار صنعتی از سوی فولاد مبارکه عرضه می شود که قیمت پایه آن ۳۹۷۷۰ ریال می باشد و ۱۰۶۴ تومان نسبت به پایه قبلی و ۱۰۹۱ تومان نسبت به میانگین قبلی کمتر است.

۳۰۰ تن قابل افزایش تا ۴۲۰۰ تن ورق گالوانیزه فولاد مبارکه نیز با قیمت ۶۷۳۳۷ ریال عرضه می شود که ۴۱۰ تومان نسبت به پایه قبلی و ۲۸۳۰ تومان نسبت به قیمت میانگین قبلی پایین تر است.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸
شناسه مطلب : 24618
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی