آمار سال 97 فولاد ایران منتشر شدتولید فولاد ایران به حدود ۲۴.۶ میلیون تن رسید/ محصولات فولادی از مرز ۲۱.۵ میلیون تن گذشت
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گزارش آماری سال 1397 فولاد ایران را منتشر کرد که بر اساس این گزارش، فولادسازان ایران موفق شده اند با توليد 24.6 فولاد میانی رشد 13 درصدی را به ثبت برسانند. انجمن توليدكنندگان فولاد ایران همچنین در گزارش آماری خود اعلام کرده که در سال 97، تولید محصولات فولادی ایران با رشد 9 درصدی به 21.6 میلیون تن رسیده و تولید آهن اسفنجی هم از 26 میلیون تن فراتر رفته که رشد قابل توجه 17 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش  چیلان ، بررسی آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می دهد که فولادسازان در سال ۹۷ بالغ بر ۲۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تن فولاد میانی تولید کردند که ۱۳ درصد از رقم ثبت شده از سال ۹۶ یعنی ۲۱ میلیون و ۸۸۴ هزار تن بالاتر است.

به گزارش  چیلان ، همچنین آمار تولید محصولات فولادی گویای رشد ۹ درصدی تولید و رسیدن آن از ۱۹ میلیون و ۷۷۶ هزار تن در سال ۹۶ به ۲۱ میلیون و ۵۷۲ هزار تن در سال گذشته است.

از حدود ۲۵ میلیون تن تولید فولاد میانی سال گذشته ۱۴ میلیون و ۱۶۸ هزار تن آن مربوط به بیلت و بلوم و ۱۰ میلیون و ۵۰۲ هزار تن آن اسلب بوده است که به ترتیب رشد ۲۲ درصد و ۳ درصد نسبت به سال ۹۶ داشته است.

در بخش محصولات فولادی ۷ میلیون و ۹۴۳ هزار تن متعلق به ورق گرم، ۷ میلیون و ۸۲۶ هزار تن میلگرد، ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار تن ورق سرد، یک میلیون و ۴۶۱ هزار تن ورق های پوششدار و یک میلیون و ۳۵ هزار تن تیرآهن بوده است. در تولید بیشتر محصولات فولادی رشد به ثبت رسیده و تنها افت ۸ درصدی در تولید تیرآهن و ۳ درصدی در ورق پوششدار به چشم می خورد. رشد تولید میلگرد ۲۵ درصد، ورق سرد ۱۰ درصد و ورق گرم نیز ۳ درصد بوده است.

تولید آهن اسفنجی نیز با رشد ۱۷ درصد از ۲۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تن به ۲۶ میلیون و ۳۵۹ هزار تن رسیده است.

جزئیات آمارهای سال ۹۷ و تحلیل های کاربردی فولاد ایران را در کتاب سال فولاد ایران مطالعه نمایید.
ثبت سفارش و خرید از طریق شماره های ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱

2 7 3

2

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹
شناسه مطلب : 25162
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی