آمار فروردین 98 فولاد ایران منتشر شدرشد ۱۱ درصدی مصرف ظاهری فولاد میانی در فروردین ۹۸/ مصرف ظاهری محصولات فولادی هم ۱۵ درصد بالا رفت
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گزارش آماری فروردین 98 فولاد ایران را منتشر کرد که بر اساس این گزارش، مصرف ظاهری فولاد میانی ایران با 11 درصد رشد به یک میلیون و 785 هزار تن رسید و مصرف ظاهری محصولات فولادی با 15 درصد افزایش یک میلیون و 588 هزار تن شد. انجمن توليدكنندگان فولاد ایران همچنین در گزارش آماری خود اعلام کرده که در نخستین ماه از سال 98، مصرف ظاهری آهن اسفنجی با 15 درصد رشد از 2 میلیون و 176 هزار تن به 2 میلیون و 498 هزار تن رسیده است.

به گزارش  چیلان ، آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می دهد مصرف ظاهری فولاد میانی کشور در فروردین ۹۸ با رشد ۱۱ درصد از یک میلیون و ۶۱۱ هزار تن به یک میلیون و ۷۸۵ هزار تن رسیده است. از این میزان ۹۶۳ هزار تن بیلت و بلوم بوده که رشد ۲۶ درصدی داشت و ۸۲۲ هزار تن سهم اسلب می باشد که افت ۳ درصد داشته است.

مصرف ظاهری کل محصولات فولادی هم با رشد ۱۵ درصد به یک میلیون و ۵۸۸ هزار تن رسید که ۷۷۸ هزار تن آن محصولات تخت فولادی و ۶۹۲ هزار تن هم مقاطع طویل فولادی بود. رشد مصرف مقاطع تخت ۱۲ درصد و مقاطع طویل ۱۴ درصد بود.

مصرف ورق همچنان در صدر مصرف محصولات فولادی کشور قرار دارد که مصرف آن با رشد ۱۷ درصد به ۷۷۱ هزار تن رسیده است. مصرف میلگرد هم با رشد ۲۲ درصد به ۵۲۴ هزار تن رسید. مصرف ورق سرد با رشد ۷ درصد ۲۱۰ هزار تن و ورق پوششدار با رشد ۳۲ درصد ۱۴۰ هزار تن شده است. مصرف ظاهری تیرآهن هم با رشد ۳۸ درصد ۱۰۵ هزار تن شده درحالی که رشد مصرف نبشی و ناودانی منفی بوده و با افت ۳۷ درصد به ۶۳ هزار تن رسیده است.

مصرف ظاهری آهن اسفنجی نیز با رشد ۱۵ درصدی همراه شده و به ۲ میلیون و ۴۹۸ هزار تن رسیده است.

در این باره بیشتر بخوانید:

جزئیات آمارهای سال ۹۷ و تحلیل های کاربردی فولاد ایران را در کتاب سال فولاد ایران مطالعه نمایید.
ثبت سفارش و خرید از طریق شماره های ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱

2 3 76

2

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
شناسه مطلب : 25525
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی