بولتن اخبار فولاد شماره ۱۵۱+ دانلود/ در این شماره: اعلام آمادگی وزیر برای واگذاری برخی از سیاست گذاری ها به انجمن تولیدکنندگان فولاد
بولتن شماره 151 اخبار فولاد (بولتن داخلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران) مربوط به نیمه دوم خرداد ماه 1398 منتشر شد. در این شماره گزارش های اصلی مربوط به جلسه فولادی ها با وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده و با تیتر "اعلام آمادگي وزير براي واگذاري برخي از سياست گذاري ها به انجمن توليدكنندگان فولاد" منتشر شده است. علاوه بر این گزارش دیگری از مصاحبه مهندس سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در برنامه روی خط خبر شبکه خبر با تیتر "سیاست گذاران به مزیت صادراتی فولاد ایران توجه بیشتری داشته باشند" منتشر شد و در ادامه جلسه نوردکاران از زبان دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با تیتر "قیمت پایه میلگرد ۱۱ درصد بالاتر از نرخ معاملاتی شمش باشد" منتشر گردید. همچنین سخن اول این شماره یادداشتی از مهندس فرزاد ارزانی و نوید ایزدپناه است که به ترتیب با تیترهای "مدیریت بهینه فولاد در شرایط تحریم" و "دوران بلوغ صنعت فولاد ایران" نشر یافته است.

برای دریافت تازه ترین شماره بولتن اخبار فولاد (شماره ۱۵۱) روی عکس زیر کلیک نمایید.

151

همچنین شماره قبل بولتن اخبار فولاد (شماره ۱۵۰ مربوط به نیمه اول خرداد ماه ۹۸ که به جلسه کارگروه اصلی تنظیم بازار دولت و فولادی ها اختصاص یافته است) را از اینجا دریافت نمایید.

2

تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹
شناسه مطلب : 26240
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی