پیام مدیران فولادی به مناسبت روز خبرنگار
مدیران فولادی طی پیام هایی جداگانه به مناسبت روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران و جامعه رسانه ای کشور تبریک گفتند که متن پیام های آنها از نظر می گذرد:

مهندس منصور یزدی زاده، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان: نقد و تحلیل های سازنده و هم افزایی خبرنگاران هموار کننده مسیر رشد و تعالی کشور خواهد بود

دنیای معاصر که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می شود شاخصه تمایز خود را مدیون تلاش اهل خرد، اندیشه و فرهیختگان می داند. این نقش به ویژه با عملکرد اصحاب رسانه و با رعایت اخلاق حرفه ای آنان از سبک و منش خاصی برخوردار است. اهالی قلم از برجسته ترین افراد این حریم مقدس هستند و سهم بسزایی در تنویر افکار عمومی و هدایت آحاد جامعه به سوی دانایی و خردورزی دارند.

شایسته می دانم به پاسداشت این تلاش های ستودنی، بی‌دریغ و ارزشمند از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌ ویژه فعالان خبری عرصه صنعت تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک نقد و تحلیل های سازنده و هم افزایی شما عزیزان، هموار کننده مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان ، ایران خواهد بود.

از ایزد متعال آرزو دارم، یاری مان کند تا در هر شرایطی خدمتگزار راستین ملت باشیم.

ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، توفیق و سرافرازی شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه: خبرنگاران طلیعه‌دار جبهه قلم و اصلی‌ترین عامل آگاهی جامعه‌اند.

در حرمت قلم و اهمیت رسالت خبرنگار همین بس که خداوند در قرآن کریم به «قلم» قسم یادکرده است؛ و قابل‌ستایش این‌که در کشور ما خبرنگارانی از جنس صارمی‌ها و خزایی‌ها چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن با درک صحیح از این رسالت سنگین، پروانه‌وار خود را به شعلۀ شمع واقع‌نگاری زدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در عصر ارتباطات به‌جرئت می‌توان گفت، خبرنگاران طلیعه‌دار جبهه قلم و اصلی‌ترین عامل آگاهی جامعه‌اند.

به رشته تحریر درآمدن حماسه‌های سربازان شجاع وطن در دوران ۸ سال دفاع مقدس و انعکاس مجاهدت‌های سربازان جبهه اقتصاد و تولید در جنگ اقتصادی امروز مرهون آزاداندیشی و شجاعت خبرنگارانی است که در کمال امانت‌داری، پل ارتباطی مسئولین با جامعه‌اند و راهبردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به مردم ابلاغ و بازخوردها، نقاط قوت و قابل‌بهبود را به مسئولین گوشزد می‌کنند. به‌راستی خبرنگار صدای رسای ملت است.

خبرنگار عاشق است و در سر سودای عشق به مردم و میهن دارد او می‌تواند با انعکاس صحیح و به‌موقع اخبار و دستاوردهای اقتصادی، تکنولوژیکی و به‌طورکلی با اطلاع‌رسانی موفقیت‌های تولید در سال «رونق تولید» بیش از هر زمان دیگر اعتماد مخاطبان به رسانه‌های داخلی را جلب نماید که تحقق این امر به‌واقع کم از پیروزی در جبهه جنگ نیست. مخاطبی که به قلم و اخبار داخلی اعتماد دارد، امیدوارتر از همیشه پای استقلال و سربلندی کشور می‌ایستد؛ و در برابر فشارهای بیگانگان سرِتعظیم فرود نمی‌آورد.

۱۷ مردادماه را که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نام نهاده شده است، به‌تمامی خبرنگاران آزاده و صادق میهن اسلامی تبریک می‌گویم و برای همه این دل‌سوختگان وطن آرزوی موفقیت و سربلندی می‌نمایم.

علی امرایی مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان: نقش خبرنگاران در بهبود فرایند توسعه و پیشرفت جوامع غیرقابل انکار است

هفدهم مردادماه روز خبرنگار، فرصتی شایسته به جهت تقدیر از زحمات بی دریغ اصحاب رسانه و مطبوعات است. این روز شکوهمند را که به حق روز وجدان های بیدار و حق طلب است را به پاسداران واقعی حریم صداقت و آگاهی تبریک میگویم.

خبرنگاران، صاحبان قلمی نیک اندیش و شیوا بوده که نقش ارزشمند و موثرشان در ارتقاء سطح آگاهی مردم و بهبود فرایند توسعه و پیشرفت جوامع غیرقابل انکار است. به پاسداشت تلاش های ارزشمند، از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌ ویژه فعالان خبری عرصه صنعت و معدن سپاسگذاری نموده و ایمان دارم تعامل و هم افزایی با شما ، هموار کننده مسیر پیشرفت ایران خواهد بود.

محمد مهدی یارجانلی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنعت ورق آرین پاژ: دستیابی به قله‌های پیشرفت جز با حق‌گویی و مجاهدت در عرصه آگاهی و شفافیت ممکن نمی‌شود

۱۷ مرداد روز خبرنگار یاد روز گرانمایه تلاشگران عرصه اندیشه و آگاهی و قلم را به محضر کلیه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز استان مقدس و کشور عزیزمان صمیمانه تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای این عرصه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت ایران، حفاظت از منافع و مصالح ملی وصیانت از آرمان‌های ارزشمند میهن اسلامی مان، جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی و شفافیت ممکن نمی‌شود. از ایزد منان تداوم عزت، سلامتی و اهتمام مسئولانه شما را آرزومند است.

علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان: ارائه اطلاعات درست و تنویر افکار عمومی، حاصل تلاش و کوشش خبرنگاران حقیقت‎طلب است

۱۷ مرداد ماه روزی است که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام «محمود صارمی» و قدردانی از تلاش و رشادت‌های فعالان این عرصه، روز خبرنگار نامیده شده است. ارائه اطلاعات درست و تنویر افکار عمومی، حاصل تلاش و کوشش خبرنگاران حقیقت‎طلبی است که نشر حقایق را سرلوح کار خود قرار دادند.

از این روی ضمن تبریک این روز به خبرنگاران عزیز کشورمان، یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی می‌داریم و مجاهدت دلسوزانه شما وجدان‌های بیدار جامعه و تصویرگران زمان خویش را ارج می‌نهیم؛ برای همه تلاشگران این عرصه آرزوی توفیق روزافزون در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم.

مهندس جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر: نقش پر رنگ خبرنگاران در شفاف سازی، ایجاد امید و روحیه پذیرش نقد سازنده در جامعه

IMG 20190808 141339 942

مهندس محمود نوریان مدیرعامل چادرملو: نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی سنگین و خطیر است

IMG 20190808 141731 254

 

2

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰
شناسه مطلب : 27169
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی