تغییر مدیریتی این بار در فولاد خراسانخبر فوری/ مدیر عامل فولاد خراسان تغییر کرد
در جلسه اخير هيئت مديره فولاد خراسان با استعفای مهندس سيد حسین احمدی به دليل بازنشستگي ايشان موافقت و کسری غفوری جايگزين وی در جايگاه مدیر عاملی فولاد خراسان شد.

بر اساس اخبار موثق رسیده به  چیلان  و در حالی که اکثر رسانه های ملی و استانی در حال بازگشت از نیشابور به دلیل حضور در نشست خبری سیدحسین احمدی مدیرعامل این شرکت بودند، در جلسه اخیر هیئت مدیره فولاد خراسان با استعفای مهندس سید حسین احمدی به دلیل بازنشستگی ایشان موافقت و کسری غفوری جایگزین وی در جایگاه مدیر عاملی فولاد خراسان شده است.

کسری غفوری ۳۴ ساله پیش از این مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین خوزستان و همچنین رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی توسعه ملی بوده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل فولاد خراسان شنبه هفته آینده (٩ شهریور ٩٨) ساعت ١٠:٣٠ در سالن اجتماعات فولاد خراسان برگزار می شود.

به گزارش چیلان، مهندس احمدی مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان پس از ۳۵ سال خدمت موثر در بخش های مختلف صنایع فولادی، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مدیریت اقتصادی استانداری و اداره کل استاندار بازنشسته شده است.

مهندس احمدی طی هشت سال و نیم مدیریت در فولاد خراسان آثار ماندگاری را بجا گذاشته که ‌کارخانه های فولادسازی شماره ۲ و گندله سازی به ظرفیت های ۷۲۰ هزار تن و ۲.۵ میلیون تن با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی از شاخص ترین آنها می باشد.

۴۵۰ میلیارد تومان پروژه شامل: احداث کارخانه اکسیژن، ارتقاء تکنولوژی کوره ذوب شماره یک فولاد خراسان و چند پروژه دیگر از فعالیت های این مدیر فولادی می باشد.

مهندس احمدی همچنین از منتخبین هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد‌ایران طی دو دوره و با بالاترین آرا می باشد.

 

چیلان ضمن خسته نباشید به مهندس احمدی برای مهندس غفوری در مجتمع فولاد خراسان آرزوی موفقیت دارد.

2

تاریخ انتشار : ۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳
شناسه مطلب : 27688
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی