تغییرات مدیریتی این بار در اصفهانمعاونان خرید و فروش ذوب آهن اصفهان منصوب شدند + رزومه
در جلسه ای با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان ، ضمن قدردانی از زحمات دکتر نعمت اله محسنی معاون بازرگانی این شرکت، مهندس محمد جعفر صالحی به عنوان معاون خرید و مهندس بهزاد کرمی به عنوان معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان منصوب شدند . همچنین دکتر محسنی به عنوان عضو موظف هیات مدیره پویش بازرگان منصوب شد.

به گزارش  چیلان ، در سال گذشته و چند ماه پس از حضور مهندس یزدی زاده در جایگاه مدیر عاملی ذوب آهن اصفهان، معاونت بازرگانی ذوب آهن با تلفیق معاونت های خرید و بازاریابی و فروش شکل گرفت که با انتصابات مذکور ، این دو معاونت مجدداً ایجاد شدند.

مهندس بهزاد کرمی معاون جدید فروش ذوب آهن دارای مدرک کارشناسی ارشد دررشته مدیریت بازرگانی است و از سال ۱۳۷۵ در این شرکت مشغول به کار شده و تاکنون در سمت هایی همچون مدیر فروش خارجی، معاون مدیر فروش خارجی و کارشناس ارشد فروش خارجی ذوب آهن اصفهان فعالیت نموده است .

مهندس محمد جعفر صالحی معاون جدید خرید ذوب آهن نیز دارای مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی است و از سال ۱۳۷۴ جذب این شرکت شده و  در سمت هایی همچون مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب آهن ، مدیر خرید مواد اولیه و انرژی ، معاون خرید مواد اولیه و انرژی ، کارشناس ارشد حوزه خرید ، مدیرعامل شرکت ICS ، سرپرست اداره پشتیبانی و ترخیص کالا ، سرپرست اداره مواد فلزی و کارشناس اداره اعتبارات اسنادی فعالیت نموده است.

2

تاریخ انتشار : ۷ شهریور ماه ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۴
شناسه مطلب : 27705
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی