برگزیده های فولادی و معدنی چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی
فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، گل گهر سیرجان و فولاد هرمزگان رتبه های برتر جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را کسب کردند.

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور که به همت انجمن متخصصان روابط‌ عمومی ایران برگزار شد، با برگزاری مراسم اختتامیه در محل سازمان مدیریت صنعتی و با معرفی آثار و رتبه های منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش  چیلان ، در این جشنواره، روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان موفق به کسب تندیس زرین انجمن متخصصان روابط عمومی و همچنین دیپلم زرین افتخار و کسب رتبه اول در بخش‌های کتاب، سرمقاله، مقاله، مصاحبه و خبر و رتبه سوم بروشور گردید.

همچنین روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با کسب پنج عنوان برتر (رتبه اول در رشته های مقاله و خبر و رتبه دوم فیلم مستند، کتاب و ویژه نامه) با دست پر به اصفهان بازگشت.

روابط عمومی معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز شش عنوان برتر این جشنواره (رتبه اول در بخش سرمقاله، رتبه دوم در بخش‌های مقاله، ویژه‌نامه و مصاحبه و رتبه سوم در بخش‌های تبلیغات مکتوب و حمایت از انتشار کتاب) را کشب کرد تا یکی از روابط عمومی های موفق کشور باشد.

روابط عمومی فولاد هرمزگان نیز موفق شد تندیس زرین و لوح جشنواره (رتبه نخست در دو‌ رشته گزارش و هدیه انتشاراتی و رتبه سوم ویژه نامه و مصاحبه) را کسب نماید.

 چیلان  این افتخار را به مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، گل گهر و فولاد هرمزگان تبریک عرض می کند.

2

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
شناسه مطلب : 27720
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی