رکورد تولید کنسانتره و بارگیری محصول در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد شکسته شد
با تلاش کارکنان، رکورد تولید کنسانتره و بارگیری محصول در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد شکسته شد.

به گزارش  چیلان ، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، ۱۴ آبان ماه ۹۸ در حوزه بارگیری محصول موفق به ثبت رکورد بارگیری کنسانتره به میزان ۱۲/۹۱۴ تن و گندله به میزان ۲/۶۰۶ تن، از مجتمع به مقصد فولاد سنگان، فولاد خوزستان و فولاد شادگان شد، که بالاترین رکورد بارگیری طی دو سال گذشته است.
محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با تایید این مطلب اظهار داشت: علیرغم دستیابی به این موفقیت در بارگیری محصول، این شرکت در ۱۵ آبان ماه ۹۸ تولید کنسانتره خود را به میزان ۱۰۳۹۵ تن افزایش داد و توانست رکوردی دیگر در تولید به ثبت برساند.
وی افزود: این مجموعه با کسب رکوردهای تولید کنسانتره سنگ آهن، بارگیری و ارسال محصول، رشد چشمگیری داشته است؛ رسیدن به این مهم مرهون پیگیری و تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان شرکت می باشد.
مدنی فر تاکید داشت: شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با ظرفیت تولید ۲/۵ تن کنسانتره در سال و تولید نامی ۷۸۱۲ تن در روز طراحی شده است و این رکورد تولید ۳۳ درصد بالاتر از ظرفیت نامی کارخانه در روز است؛ شایان ذکر است رکورد قبلی تولید کنسانتره مربوط به ۲۹ شهریور ماه ۹۸ به میزان ۱۰۲۱۳ تن می باشد.
گفتنی است، عمده سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در اسفند ۹۶ در تملک شرکت فولاد خوزستان قرار گرفته است.

2

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷
شناسه مطلب : 28580
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی