چیلان عملکرد سالانه "کچاد" را بررسی می‌کندرشد ۳۷ درصدی فروش چادرملو در سال ۹۸
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۹۸، موفق به تحقق فروش ۹ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش  چیلان ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (نماد “کچاد” در بورس تهران) گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. چادرملو که در سال ۹۷، فروش ۷۰۴۰ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، رشد ۳۷ درصدی را در فروش محصولات خود تجربه کرد و درآمد فروش این شرکت به ۹ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان رسید.

در اسفندماه ۹۸، چادرملو ۷۷۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه مشابه سال قبل و بهمن ۹۸، به ترتیب رشد ۷ درصدی و افت ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد. در مجموع “کچاد” بهترین عملکرد فروشِ فصلی خود در سال ۹۸ را در فصل تابستان ثبت کرد و موفق به تحقق درآمد فروش ۲۸۳۶ میلیارد تومانی در این فصل شد.

متوسط نرخ فروش کنسانتره و گندله چادرملو در سال ۹۸، به ترتیب ۶۱۳ و ۹۴۹ تومان به ازای هر کیلو بوده است. نرخ فروش کنسانتره و گندله این شرکت در اسفند ۹۸ به ترتیب، ۷۱۴ و ۱۰۹۳ تومان بوده که حاکی از رشد ۱۶.۵ درصدی برای کنسانتره و رشد ۱۵.۲ درصدی برای گندله نسبت به نرخ‌ میانگین سال ۹۸ است.

چادرملو در سال ۹۸ موفق به فروش ۹۹۹ هزار تن فولاد به ارزش بیش از ۳۹۰۰ میلیارد تومان شده و بیشترین درآمد خود را از طریق فروش فولاد کسب کرده است. بعد از فولاد، کنسانتره بیشترین سهم را در سبد فروش چادرملو داشته است.

جزئیات فروش چادرملو در سال ۹۸ را در نمودار زیر ببینید:

فروش 98 5

2

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱
شناسه مطلب : 30607
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی