رکورد تولید ماهانه گندله در فولاد سنگان شکسته شد
علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان از ثبت بالاترین رکورد تولید گندله در این شرکت در فروردین ۹۹ خبر داد. رکورد حمل و نقل ریلی گندله در فولاد سنگان نیز در فروردین ماه شکسته شد.

به گزارش  چیلان ، علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی مدون و عملیاتی نمودن نقشه های استراتژیک تولید شرکت، تلاشگران فولاد سنگان موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه گندله به میزان ۳۸۱۰۹۳ تن شدند.

کارکنان فولاد سنگان در سال جهش تولید، علی رغم دشواری درتامین مواد اولیه، توانستند بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله از ابتدای راه اندازی این کارخانه را ثبت کنند و همچنین با ارسال روزانه بیش از ۱۶۲۰۰ تن گندله بصورت حمل ریلی، علاوه بر شکستن رکورد ارسال گندله توسط حمل و نقل ریلی در فروردین ماه، ضمن کاهش ترددحمل و نقل جاده ای، کاهش تصادفات و صیانت از محیط زیست، گامی درتامین مواد اولیه بزرگترین فولادساز خاورمیانه یعنی شرکت فولاد مبارکه برداشتند.

مدیرعامل فولاد سنگان گفت: مسلما نقش راهبردی و بی بدیل فولاد سنگان در تامین مواد اولیه خوراک کارخانجات فولادی، موجب سرعت بخشی چرخه تولید در فولاد مبارکه و جهشی عظیم در زنجیره فولاد خواهد بود و این مهم ارمغان پیشرفت، تولید و اشتغال مولد در کشور خواهد شد.

2

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸
شناسه مطلب : 31148
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی