فهرست عرضه جبرانی شمش فولادی در روز شنبه ۱۵ شهریور/ ابلاغیه بورس کالا بعد از دو روز باطل شد! (به همراه تصویر و جدول)
بورس کالا که روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور، تمام معاملات شمش فولادی را ابطال کرده بود، در روز شنبه ۱۵ شهریور، عرضه جبرانی ۱۲۲ هزار و ۷۸۰ تن شمش فولادی را برگزار می‌کند. بورس کالا از مصوبه کاهش پیش‌دریافت در معاملات شمش و ورق فولادی که یکی از دلایل افزایش تقاضا و هیجانی شدن معاملات فولاد بود نیز عقب‌نشینی کرد و تنها بعد از دو روز، ابلاغیه پیشین خود را باطل کرد و مجدداً پیش‌دریافت را به ۵۰ درصد افزایش داد.

به گزارش  چیلان ، روز سه‌شنبه یازدهم شهریور ۱۰۶ هزار و ۲۰۰ تن شمش فولادی در بورس کالا عرضه شد که در اقدامی عجیب، بورس کالا هیچ‌یک از معاملات شمش فولادی را تأیید نکرد. بورس کالا این هفته در حالی که بازار ارز یک بار دیگر ملتهب شده است، پیش‌دریافت را در معاملات فولاد از ۵۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش داد که این امر باعث افزایش تقاضا در معاملات شمش فولادی و رقابت هیجانی شد؛ افزایش تقاضایی که در نهایت نتیجه‌ای جز ابطال معاملات شمش فولادی در روز یازدهم شهریور نداشت.

امروز در ابلاغیه‌ای بورس کالا از مصوبه پیشین خود در مورد پیش‌دریافت در معاملات شمش و ورق فولادی، عقب‌نشینی کرد و مجدداً پیش‌دریافت را به پنجاه درصد بازگرداند.

علاوه بر این، بعد از ابطال‌های روز یازدهم شهریور، بورس کالا اقدام به برگزاری عرضه‌های جبرانی شمش فولادی در روز شنبه پانزدهم شهریور می‌کند.

فهرست عرضه‌های شمش فولادی، قیمت پایه و حجم عرضه را در جدول زیر ببینید. تصویر ابلاغیه جدید بورس کالا در مورد پیش دریافت در معاملات شمش و ورق فولادی را نیز در زیر ببینید:

معاملات فولاد در بورس کالا 1 پیش دریافت

2

تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۹
شناسه مطلب : 32693
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی