رانت ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی بازار فولاد در جیب عده‌ای قلیل!/​ کلامی که انجمن فولاد از سال ۹۷ گوشزد می‌کند
سیدرسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن فولاد در گفت‌وگو با چیلان در مورد گزارش خبری صدا و سیما در مورد رانت 120 هزار میلیارد تومانی در بازار فولاد که به جیب عده‌ اندکی می‌رود، اظهار داشت: از سال ٩٧ تاكنون انجمن توليدكنندگان فولاد ایران يك كلام را گوشزد مى‌كند و آن اين است كه سياست‌هايى براى بازار فولاد بايد دنبال شود كه در يك جمله طورى عوام‌فريبانه نگوييم و عمل نكنيم كه درست بر عكس شعار ارزان‌فروشى و حمايت از عامه مردم، رانت‌هاى چندين هزار ميلياردى به حلقوم انگل‌هاى اقتصادى ریخته شود.

سیدرسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن فولاد در گفت‌وگو با  چیلان  در مورد گزارش خبری صدا و سیما در مورد رانت ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی در بازار فولاد که به جیب عده‌ اندکی می‌رود، اظهار داشت: از سال ٩٧ تاکنون انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران یک کلام را گوشزد مى‌کند و آن این است که سیاست‌هایى براى بازار فولاد باید دنبال شود که در یک جمله طورى عوام‌فریبانه نگوییم و عمل نکنیم که درست بر عکس شعار ارزان‌فروشى و حمایت از عامه مردم، رانت‌هاى چندین هزار میلیاردى به حلقوم انگل‌هاى اقتصادى ریخته شود.
وی افزود: گزارش صدا و سیما در مورخه ٢٣ دی‌ماه از زبان آقاى دکترحیدرى به خوبى گویاى همین مسئله است. همه حامیان منافع مردم در زنجیره فولاد باید این کلیپ بس‌زیبا و رسا را آنقدر منتشر کنیم تا این مفاهیم به نگرش عمومى تبدیل شود.

گزارش صدا و سیما در مورد رانت عظیم بازار فولاد را ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹
شناسه مطلب : 34432
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی