با انجام مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی/ فولادی ها دست پر برگشتند
همزمان با برگزاری پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران، مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران نیز برگزار شد.

به گزارش  چیلان  ، این مراسم که با حضور پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ایپرا) و جمعی از صاحب نظران و مدیران روابط عمومی برگزار شد، مسائل مهمی در حوزه روابط عمومی همچون نقش فناوری نسل پنجم و جایگاه آن در حوزه روابط عمومی و نقش این حوزه در تعالی و حرکت سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف مورد بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، از مجموعه روابط عمومی شرکت‌های مختلف صنعتی و معدنی و… تقدیر به عمل آمد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه موفق به دریافت نشان عالی روابط عمومی شد،مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه پس از دریافت نشان عالی روابط عمومی گفت: طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.
جایزه صنعت فولاد مبارکه
نباتی نژاد ادامه داد: نفس این دست از رویدادها و جشنواره ها بررسی عملکرد فضاهای روابط عمومی و رسانه ایست. در این میان انجمن روابط عمومی نیز فعالیتهای چند ماه گذشته شرکتهای مختلف را بررسی کرده است و در این میان روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با فعالیت در رشته های مختلف مانند ایجاد رسانه، تولید محتواهای رسانه ای اعم از محتوای گرافیکی و ارتباط با رسانه ملی، رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب که منجر به ایجاد یک ظرفیت بزرگ و هم افزایی شد، مورد توجه انجمن روابط عمومی قرار گرفت و از آن تقدیر به عمل آمد.

جایزه صنعت ذوب آهن
در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران ، نشان عالی خلاقیت و داستان‌سرایی به مدیریت روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان رسید. دریافت  نشان  مذکور به دلیل ویژگی های نهفته در آثار  ارسالی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان شامل کارهای فرهنگی هنری در زمینه های فیلم، کتاب، پوستر و غیره می باشد.

جایزه صنعت فولاد هرمزگان جنوب

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب نیز موفق به دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی(کرونا) و انتشارات گردید،رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب درخصوص دریافت این نشان اظهار کرد: فولاد هرمزگان از اواخر سال ۹۸ که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، اقدامات قابل توجهی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داد. خرید تجهیزات پزشکی و اهدای آن به بیمارستانهای استان هرمزگان، تامین اکسیژن رایگان بیمارستانهای استان هرمزگان و در کنار آن به برخی استانهای همجوار نیز در بخش برون سازمانی کمک رسانی کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در سال ۹۹ با اقدامات خوبی که توانست انجام دهد از ظرفیت اسمی تولید عبور کرد و امید می‌رود برای سال ۱۴۰۰ برنامه افزایش تولید را به سرانجام برساند. همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی و همکاری فی ما بین سازمانهای برون سازمانی فصل جدیدی رقم خواهد خورد؛ در کنار این موارد و انجام فعالیتهای زیربنایی و عمرانی نیز در استان، شاهد خواهیم بود که حضور فولاد هرمزگان در منطقه جنوب کشور و همچنین بندرعباس ملموس‌تر از قبل شود.

مجتمع فولاد غدیر نی ریز
همچنین نشان عالی روابط عمومی ایران به محمد امین نعمتی مدیر حوزه مدیر عامل وروابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز اهدا شد.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶
شناسه مطلب : 36269
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی