مشاهده کنید: عایق ضدحریق ساخت داخل، پاسخگوی نیازهای بخش ساختمان و صنایع کشور/ تولید یک محصول دانش‌بنیان، رقابتی و استراتژیک در شرکت نوآوران کیمیا مهراز
شرکت نوآوران کیمیا مهراز به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور موفق به بومی‌سازی و تولید عایق ضدحریق با عنوان PERLIFIRE K-20 شده است. این محصول دانش‌بنیان قابلیت کاربرد در حوزه‌های مختلف از قبیل حفاظت از تجهیزات و کابل‌های کلیه صنایع از جمله صنایع فولادی، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، کارخانه‌های سیمان، نیروگاه‌ها و غیره و همچنین حفاظت از سازه‌های ساختمانی را دارد. ویدئوی چیلان در معرفی این محصول بومیِ استراتژیک را ببینید.

شرکت نوآوران کیمیا مهراز به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور موفق به بومی‌سازی و تولید عایق ضدحریق با عنوان PERLIFIRE K-20 شده است. این محصول دانش‌بنیان قابلیت کاربرد در حوزه‌های مختلف از قبیل حفاظت از تجهیزات و کابل‌های کلیه صنایع از جمله صنایع فولادی، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، کارخانه‌های سیمان، نیروگاه‌ها و غیره و همچنین حفاظت از سازه‌های ساختمانی را دارد. ویدئوی  چیلان  در معرفی این محصول بومیِ استراتژیک را ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲
شناسه مطلب : 37599
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی