چیلان بررسی می‌کند:عملکرد کمّی و کیفی آهن و فولاد غدیر ایرانیان در شش ماهه نخست ۱۴۰۰
شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در نیمه نخست سال 1400 موفق به تولید 471,912 تن آهن اسفنجی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجه 88 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش  چیلان ، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ موفق به تولید ۴۷۱,۹۱۲ تن آهن اسفنجی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجه ۸۸ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ به عنوان هفتاد و هفتمین شرکت با نماد «فغدیر» در گروه فلزات اساسی در بازار اول فرابورس درج نماد شد و در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام قرار گرفت.

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در مرداد و شهریور سال گذشته فاز اول افزایش ظرفیت واحد احیاء مستقیم از ۸۰۰ هزار تن به ۱ میلیون تن را به اتمام رساند و به گفته مهندس اسدالله فرشاد مدیرعامل این شرکت، فاز دوم پروژه افزایش ظرفیت از ۱ میلیون تن به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن نیز در سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ثبت رشد ۸۸ درصدی تولید

نمودار زیر روند تولید آهن اسفنجی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان را در نیمه نخست سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ با هم مقایسه می‌کند.

آهن اسفنجی نمودار

روند فروش در نیمه نخست امسال

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ موفق به فروش بالغ بر ۴۱۱ هزار تن آهن اسفنجی شد. نمودار زیر آمار تولید فروش ماهیانه و تجمیعی این شرکت در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.

تجمیعی

کیفیت تولید «فغدیر» از برنامه فراتر رفت

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در نیمه نخست سال جاری، در حوزه کیفی نیز عملکرد موفقی داشت. مقدار متالیزاسیون آهن اسفنجی تولیدی این شرکت طبق برنامه باید متوسط ۹۲ درصد و بالاتر می‌بود که این شرکت توانست مقدار متالیزاسیون ۹۲.۳۵ درصدی را در نیمه نخست سال جاری محقق سازد.

نمودار زیر مقدار متالیزاسیون آهن اسفنجی تولیدی این شرکت در نیمه نخست سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ را با هم مقایسه می‌کند.

متالیسوزیون

2

تاریخ انتشار : ۹ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵
شناسه مطلب : 39535
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی