در راستای تحقق شعار سال؛ رکورد تولید روزانه خط برش سنگین در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه شکسته شد
رئیس خطوط تکمیل ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه گفت: رکورد تولید هزار و 491 تن ورق برش‌داده‌شده در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در این خط شکسته شد؛ آخرین رکورد ثبت‌شده روزانه تولید در این واحد در 14 مهرماه 1396، به میزان هزار و 305 تن ورق بوده است.

به گزارش  چیلان ،رئیس خطوط تکمیل ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: تلاشگران فولاد مبارکه با تلاش و همدلی و در راستای تحقق رشد صنعت و اقتصاد کشور، موفق به شکستن رکورد تولید روزانه خط برش سنگین واحد تکمیل ناحیه نورد گرم این شرکت شدند.

وی در ادامه افزود: خط برش سنگین واحد تکمیل ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه یکی از ۳ خط برش موجود در این واحد است که با ظرفیت تولید سالیانه ۲۲۰ هزار تن قادر به تولید محصولات ورق برش داده‌شده در محدوده ضخامت ۶ تا ۱۶ میلی‌متر و عرض ۶۰۰ تا ۱۸۵۰ میلی‌متر و طول از ۱ تا ۱۲ متر در گروه‌های مختلف فولادی است.

رئیس خطوط تکمیل ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این خط در کنار ۲ خط برش سبک دیگر که در آن‌ها ورق با ضخامت‌های ۲ تا ۶ میلی‌متر برش داده می‌شود، نیازهای مصرفی صنایع مختلف داخلی و خارجی اعم از صنایع خودروسازی، صنایع لوازم‌خانگی و صنعتی، صنایع اسکلت فلزی و سوله‌سازی، صنایع ساخت ترانسفورماتور و صنایع ساخت تجهیزات سبک و سنگین را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالیانه کل خطوط تکمیل ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه درحدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن است، ادامه داد: خط تمپر و برش سبک ۱ به‌صورت پیوسته بوده و قادر به دوباره‌پیچی، اتوکشی محصولات نوردگرم (اسکین) است و خط اسکین که نظیر خط تمپر عملیات اصلاح، تسطیح و تقسیم کلاف در آن انجام می‌شود، ظرفیتی بالغ‌بر ۶۰۰ هزار تن در سال را داراست.

علیخانی تصریح کرد: رکورد تولید هزار و ۴۹۱ تن ورق برش‌داده‌شده به یاری خداوند متعال، تلاش، کوشش و هماهنگی قسمت‌های مختلف ناحیه نورد گرم، در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در این خط به ثبت رسید؛ آخرین رکورد ثبت‌شده روزانه تولید در این واحد در ۱۴ مهرماه ۱۳۹۶، به میزان هزار و ۳۰۵ تن ورق بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت این رکورد مرهون زحمات و تلاش جمعی تمامی همکاران تولید، تعمیرات، دفاتر فنی، کنترل کیفیت و برنامه‌ریزی تولید ناحیه نورد گرم است، اذعان داشت: این موفقیت مهم را به تمامی همکاران و ذی‌نفعان گروه فولاد مبارکه تبریک می‌گویم و از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت و زحمات کلیه همکاران ناحیه نورد گرم و پشتیبانی سایر نواحی تشکر می‌کنم.

2

تاریخ انتشار : ۷ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
شناسه مطلب : 40168
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی