اجرای طرح‌های توسعه فولاد بناب با حمایت‌های گروه مالی گردشگری
محمد کشانی مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: این مجتمع با تکیه بر حمایت‌های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، پتانسیل موجود در زنجیره فولادی هلدینگ ماهان و همچنین برخورداری از نیروی انسانی توانمند، اجرای طرح‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کند.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: این مجتمع با تکیه بر حمایت‌های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، پتانسیل موجود در زنجیره فولادی هلدینگ ماهان و همچنین برخورداری از نیروی انسانی توانمند، فعال و طرح‌های توسعه ای را دنبال می‌کند.

محمد کشانی در جریان بازدید رئیس هیات مدیره بانک گردشگری و معاون گروه مالی گردشگری از مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: آنچه در مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان دستور کار قرار گرفته، تولید اقتصادی است.

وی با بیان اینکه شرکت های فولادی در شرایط حاضر با وجود مشکلاتی همچون فشارهای خارجی و تحریم، به تولید و فعالیت ادامه می‌دهند، افزود: دغدغه‌های زیادی برای تمام تولیدکنندگان فولاد در کشور به ویژه در صنایع پایین دستی وجود دارد.

کشانی از تشکیل کنسرسیوم فولاد در استان آذربایجان شرقی خبر داد که با حضور شرکت های فولادی منطقه در راستای حل مشکلات تامین مواد اولیه پیش خواهد رفت.

رئیس هیات مدیره بانک گردشگری نیز در نشست مشترک با مدیران مجتمع فولاد صنعت بناب به رشد، توسعه و خود اتکایی ملی اشاره کرد و گفت : تکیه بر توان و پتانسیل داخلی با الگو قراردادن رهنمودهای سالانه مقام معظم رهبری می‌تواند باعث رشد و توسعه اقتصادی شود و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خارجی را بی اثر کند.

محمد بیگدلی افزود: داشتن نگرش تولیدی و خوداتکایی با افزایش بهره‌وری و بکارگیری توان و تخصص، ایده پردازی، نوآوری و تغییر و اصلاح تکنوژی می‌تواند نتیجه‌بخش بوده و به سرمایه گذاری در صنعت منجر شود.

وی در ادامه به حمایت های بانک گردشگری از تولید اشاره کرد و افزود : بانک گردشگری در حمایت از تولید و اشتغال پیشرو بوده و همواره در کنار صنعتگران و تولیدکنندگان است و با شناسایی مشکلات و با نگرش رشد و توسعه بازار در جهت تامین سرمایه لازم برای واحدهای تولیدی اقدام خواهد کرد .

2

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۳
شناسه مطلب : 42147
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی