گفت‌وگوی چیلان با روسای سه تشکل تخصصی صنعت آهن و فولاد مشاهده کنید: نظرات روسای تشکل‌های تخصصی در خصوص شورای زنجیره آهن و فولاد
در هفته جاری با برگزاری نشستی در انجمن تولیدکنندگان فولاد با حضور روسا و دبیران تشکل‌های صنفی-تخصصی زنجیره آهن و فولاد، شامل انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ آهن ایران و انجمن نوردکاران فولادی ایران، شورای آهن و فولاد ایران فصل جدید فعالیت خود را آغاز کرد. در این ویدئو، دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد، احمد خوروش رئیس انجمن نوردکاران فولادی و مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن، نظرات خود در خصوص نقش و جایگاه شورای زنجیره آهن و فولاد ایران را مطرح کرده‌اند.

در هفته جاری با برگزاری نشستی در انجمن تولیدکنندگان فولاد با حضور روسا و دبیران تشکل‌های صنفی-تخصصی زنجیره آهن و فولاد، شامل انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ آهن ایران و انجمن نوردکاران فولادی ایران، شورای آهن و فولاد ایران فصل جدید فعالیت خود را آغاز کرد. در گفت‌وگوهایی اختصاصی با  چیلان ، دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد، احمد خوروش رئیس انجمن نوردکاران فولادی و مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن، نظرات خود در خصوص نقش و جایگاه شورای زنجیره آهن و فولاد ایران را مطرح کرده‌اند.

ویدئوی  چیلان  در این خصوص را ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
شناسه مطلب : 44194
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی