با وجود محدودیت ها پس از چهار سال؛رکورد تولید بلوم و بیلت در شرکت فولاد خوزستان شکسته شد
با تلاش و همت ستودنی فولادمردان رکورد تولید بلوم و بیلت به میزان ۲۴۴۲۴۳ هزار تُن در شرکت فولاد خوزستان محقق شد.

به گزارش  چیلان ، محمد‌مهدی شریف‌ شاذیله مدیر بخش فولادسازی ضمن اعلام این خبر افزود: کارکنان جهادگر فولاد خوزستان توانستند با تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر توان داخلی بعد از ۴ سال رکورد تولید بلوم و بیلت را ارتقا دهند.

مدیر بخش فولاد سازی دستیابی به این میزان تولید را گامی بلند در تحقق جهش تولید دانست و افزود: با وجود همه سختی‌های ناشی از تحریم ظالمانه و محدودیت‌هایی که به واسطه خاموشی ها ایجاد شده بود، کارکنان فولاد خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برداشتند و پس از چهار سال رکورد تولید ماهیانه بلوم و بیلت به میزان ۲۴۴۲۴۳ هزار تن را به ثبت رسانند. شایان ذکر است رکورد تولید پیشین بلوم و بیلت در دی ماه سال ۱۳۹۷ به میزان ۲۴۱ هزار و صد و هفتاد و یک تُن بود.

شریف با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس دستیابی به این میزان تولید را نشان از تلاش و کار با تکیه بر ایمان و اعتقاد دانست و افزود: این موفقیت را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم، چرا که اگر جانشفانی این عزیزان در جنگ تحمیلی نبود امروز شاهد امنیت و اقتدار میهن سرافرازمان نبودیم و تولید پایدار میسر نمی شد. از تلاش بی‌وقفه‌ فولاد‌مردان صمیمانه تشکر می کنم و امید که با تداوم موفقیت‌ها شاهد شکوفایی روز‌افزون فولاد خوزستان باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۳
شناسه مطلب : 44452
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی