حل مشکل گاز به رکوردشکنی فولاد هرمزگان کمک می‌کند / ۴رکورد تولید ماهیانه و ۷ درصد رشد تولید در #هرمز
مدیرعامل فولاد هرمزگان، در مصاحبه اختصاصی با چیلان، ضمن تشریح ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی، به طرح‌ها و برنامه‌های این شرکت پیشرفته فولادی اشاره کرد و گفت:در حوزه عملکرد تولید هشت‌ماهه، با وجود مشکل برق، موفق شدیم با برنامه‌های‌ریزی دقیق به ثبت ۴ رکورد تولید ماهیانه و ۷ درصد رشد تولید دست یابیم. وی افزود: اگر در خصوص تامین گاز با مشکلی روبرو نشویم، این رکوردشکنی ادامه خواهد داشت.

به گزارش  چیلان ، دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان، در مصاحبه اختصاصی با  چیلان ، ضمن تشریح ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی، به طرح‌ها و برنامه‌های این شرکت پیشرفته فولادی اشاره کرد و گفت:در حوزه عملکرد تولید هشت‌ماهه، با وجود مشکل برق، موفق شدیم با برنامه‌های‌ریزی دقیق به ثبت ۴ رکورد تولید ماهیانه و ۷ درصد رشد تولید دست یابیم. وی افزود: اگر در خصوص تامین گاز با مشکلی روبرو نشویم، این رکوردشکنی ادامه خواهد داشت.

کارکنان و جامعه کارگری فولاد هرمزگان از سطح رضایتمندی بالایی برخوردار هستند که می‌توانیم نتیجه آن‌را در ثبت رکوردهای تولید و افزایش سودآوری #هرمز مشاهده کنیم.

فولاد هرمزگان متعهد به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است و ۱۰ هزار یتیم و برنامه‌های ورزشی متعددی را حمایت می‌کند؛ به گونه‌ای که امسال در حوزه ورزش موفق به افتخارآفرینی برای کشور شدیم و توانستیم عناوین اول را در سطح جهانی کسب کنیم.

معروفخانی 8

2

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
شناسه مطلب : 45727
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی