موفقیت فولاد خراسان در بازار فروش محصولات فولادی
فروش محصولات فولاد خراسان با ثبت رقم 94 هزار میلیارد ریالی در ۹ ماه نخست امسال 1401، شاهد رشد چشم‌گیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

به گزارش  چیلان ،عملکرد بازاریابی و فروش شرکت فولاد خراسان، نشانگر رشد ۱۶ درصدی فروش محصولات فولاد خراسان ظرف ۹ ماه منتهی به آذر ماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است که رقم ۸۱ هزار میلیارد ریال را به ثبت رسانده بود. ضمن آن که رشد درآمدی ۹ماهه فولاد خراسان، از ده ماه پارسال نیز سبقت گرفته است.

نکته قابل توجه این است که رشد درآمدی شرکت مجتمع فولاد خراسان، تنها از مزیت قیمتی نسبت به سال گذشته ناشی نمی شود، بلکه شرکت با ۴۰۱هزار تن فروش محصول نهایی و۳۵۵هزار تن ارسال شمش فولادی از درِ کارخانه، به ترتیب ۱۲ و ۱۱ درصد رشد تناژ را در عرضه و فروش محصولات خود به بازار نسبت به ۹ ماه سال ۱۴۰۰ رقم زده است.

گفتنی است در مدت مشابه سال گذشته ارسال محصولات نهایی ۳۵۷هزار تن و تناژ ارسال شمش این کارخانه ۲۱۲ هزار تن بوده است.

به‌گفته معاون بازاریابی و‌فروش شرکت مجتمع فولاد خراسان، این شرکت در ارسال کل محصولات تولیدی شامل آهن اسفنجی، میلگرد و شمش در ۹ ماه امسال، تناژ ۶۵۰ هزار تن را به ثبت رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸ درصد را نشان می‌دهد.

حسین بختیاری، با بیان این که ماموریت واحد بازاریابی و فروش افزایش فروش محصولات و سودآوری بیشتر برای مجتمع است، افزود: با وجود الزام صنایع فولادی به عرضه صرفا از طریق بورس کالا، خوشبختانه با همت همکاران توانسته ایم نسبت به سال گذشته در ارسال محصول از درب کارخانه رشد قابل قبولی را رقم بزنیم.

فولاد خراسان 19

2

تاریخ انتشار : ۱ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰
شناسه مطلب : 46351
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی