به گزارش  چیلان ، کارلینک، بستر شبکه سازی تخصصی کسب و کار در سال ۱۴۰۰ با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) و جمعی از شرکت‌های فولادی و معدنی راه‌اندازی شد.

این سامانه باهدف حمایت از محصولات و خدمات ساخت داخل و جهت جمع‌آوری نیازمندی‌ها و توانمندی‌های صنایع کشور در یک دیتابیس طراحی و پیاده‌سازی شده است و کسب‌وکارهایی که در کارلینک عضو می‌شوند می‌توانند به شکل موثری با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور به نفع کسب‌وکار خودشان بهره ببرند.

تلاش شده است تا در کارلینک به شکلی دقیق به نیازمندی‌های تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان توجه شده و قابلیت‌هایی طراحی و ارائه شود که از طریق یک شبکه سازی حرفه‌ای به بهترین نحوه ممکن پاسخگوی نیازمندی‌های این ۲ گروه باشند.

در همین راستا شما به‌عنوان یک تولیدکننده می‌توانید با عضویت در این سامانه، پروفایل تخصصی و رزومه کسب‌وکار خودتان را ایجاد کنید و محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنید را از طریق یک ویترین تخصصی در معرض دید مشتریان خود بگذارید. به‌علاوه این امکان نیز فراهم شده است تا از طریق بخش جستجو سامانه، در میان نیازمندی‌های ثبت شده کسب‌وکارهای دیگر نیز جستجو کرده و با برقراری ارتباط با آنها و ارائه محصولات و خدمات خودتان، پاسخگو نیازمندی‌هایشان باشید.

همچنین شما می‌توانید به‌عنوان یک مصرف‌کننده نیز در کارلینک ثبت‌نام کرده و از طریق بخش نیازمندی‌های این سامانه نیازمندی‌های کسب‌وکار خودتان را ثبت و منتظر پاسخ از سمت آن دسته از کسب‌وکارهایی باشید که توانمندی لازم برای پاسخگویی به نیاز شما را دارند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که برای تامین نیازمندی‌های کسب‌وکارتان وقت و انرژی زیادی را صرف کنید و به‌راحتی می‌توانید از طریق سامانه کارلینک به تمامی تولیدکنندگان داخلی دسترسی پیدا کرده و به‌طور مستقیم با آنها وارد مذاکره شوید.

لازم به ذکر است که امسال نیز مطابق با سال‌های گذشته جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران قرار است با هدف ایجاد بستر مناسب برای آشنایی با ظرفیت‌های داخلی و ارتباط میان تامین‌کنندگان و فولادسازان در هتل المپیک برگزار شود. سال گذشته در این نمایشگاه از سامانه کارلینک، بستر شبکه سازی تخصصی کسب و کار رونمایی شد و امسال نیز کارلینک قرار است مجدداً در این نمایشگاه حضور داشته باشد. این یک فرصت استثنایی برای تمامی سازندگان، تولیدکنندگان، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری است تا با مراجعه به غرفه کارلینک با این سامانه و قابلیت‌ها و امکاناتی که به کاربران ارائه می‌دهد، آشنایی بیشتری را پیدا کنند.

به همین منظور از شما دعوت می‌کنیم تا از  بیستم تا بیست و دوم دی ماه با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه‌های هتل المپیک از غرفه ما در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران دیدن نمایید.

زمان برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران: ۲۰ تا ۲۲ دی ماه

مکان برگزاری: هتل المپیک تهران

2

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
شناسه مطلب : 46656
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی