در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران انجام می‌شود؛حضور دانش‌بنیان‌های فولادی در پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری با حضور پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش  چیلان ،  چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری با محوریت جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد برای صنعت فولاد و شرکت‌های دانش‌بنیان یا فناور فعال در این زمینه، اظهار کرد: اگرچه شرایط تحریمی موجود در کشور چالش‌ها و محدودیت‌هایی را برای صنایع کشور به وجود آورده اما هم‌زمان باعث خلق فرصت‌هایی برای پیشرفت و توسعه فناوری ایرانی هم شده است. در همین راستا نگاه خود را به سمت تامین داخلی تغییر داده‌اند که زمینه‌ساز حداقل بخشی از اقتصاد ایران به سمت درون‌زایی موثر محسوب می‌شود.

وی افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیش از ۶۴۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور سال‌ها است در زمینه حل موثر چالش‌های صنایع کشور تلاش می‌کند. برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر صنعت فولاد، به ما امکان می‌دهد جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خود را به صنعت فولاد و صنایع زیرمجموعه آن معرفی کنیم.

از آنجا که بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور این شهرک به طور تخصصی در زمینه فولاد و صنایع فلزی فعال هستند شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پاویون خود را در این نمایشگاه مستقر خواهد کرد.
نباتی‌نژاد تصریح کرد: پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه و در غرفه شماره ۳۰ سالن F هتل المپیک تهران دایر خواهد بود و از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی گفت: با توجه به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به ویژه در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از تمامی مسئولان، متخصصان، اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه و فعالان عرصه فولاد و صنایع فلزی کشور دعوت می‌شود تاز پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کنند.

مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطرنشان کرد: رخدادهای پاویون شهرک در این نمایشگاه به صورت زنده از کانال آپارات، سایت و شبکه‌های اجتماعی شهرک به نشانی ‌istt.ir به اطلاع همه علاقه‌مندان خواهد رسید.

در این رویداد، تفاهم‌نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت فولاد مبارکه به منظور همکاری در اکتساب دانش ساخت، بومی‌سازی و تجاری‌سازی نیازهای مورد نیاز این شرکت بزرگ فولادی کشور به امضا خواهد رسید. اطلاعات بیشتر این تفاهم‌نامه پس از امضای طرفین، به اطلاع متخصصان و علاقه‌مندان خواهد رسید.

گفتنی است ۶ پنل تخصصی همانند هم‌اندیشی چالش محور تولیدکنندگان، سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به سازندگان برتر داخلی، تجلیل از چهره‌های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد، برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات و مسئولین صنعتی کشور با امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه بومی‌سازی و توسعه فناوری در این رویداد اجرا خواهد شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۱۰ ۱۹ ۱۲ ۰۷

2

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۴
شناسه مطلب : 46763
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی