دریافت تندیس برنز توسط شرکت الومینای ایران برای سومین بار متوالی
تورج زارع مدیرعامل شرکت آلومینای ایران موفق به کسب تندیس برنز برای شرکت الومینای ایران شد.

به گزارش  چیلان ، تورج زارع مدیرعامل شرکت آلومینای ایران موفق به کسب تندیس برنز برای شرکت الومینای ایران شد.

زارع، در نهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی عنوان کرد: در شرایط موجود به دلیل محدودیت انرژی تولید کار بسیار دشواری است.

وی افزود: این شرکت از سال ۸۱ راه‌اندازی شده است و خلق بالاترین ارزش افزوده در تولید آلومینا و آلومینیوم هدف شرکت آلومینای ایران است و در سال‌های اخیر شرکت آلومینا از تولید صرف یک محصول به توسعه در همه جنبه‌های صنعتی اقتصادی و اجتماعی تغییر یافته است.

مدیر عامل شرکت الومینای ایران اظهار کرد: بهره‌برداری از کارخانه تولید شمش آلومینیوم، دستیابی به منابع قابل اتکای بوکسیت به گونه‌ای که حفاری اکتشافی از حدود میانگین سالانه چهار هزار متر تا قبل از سال ۹۳ به بیش از یازده هزار متر افزایش یافته و طی همین مدت پنج پروانه بهره‌برداری در یزد، کرمان و کهکیلویه و بویراحمد به نام شرکت آلومینای ایران ثبت شده است.

وی ادامه داد: کسب دانش فنی تولید با بوکسیت، ثبت نماد شرکت در بورس اوراق بهادار، کسب رتبه برتر در بین پانصد شرکت بزرگ داخلی (صد شرکت برتر) در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و کسب تندیس برترین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ از اهم دستاوردهای این شرکت است.

به گفته مدیرعامل این شرکت: موفقیت مجتمع آلومینای ایران حاصل تدوین مناسب استراتژی و اهداف توسعه‌ای و مدیریت صحیح منابع در کنار تلاش تعهد و همدلی کارکنان می‌باشد.

زارع افزود: اقدامات شرکت در جهت افزایش ارزش‌افزوده شامل؛ بهره‌برداری از کارخانه شمش آلومینیوم، اجرای طرح تولید هیدرات ویژه، طرح واحد فرآوری کربنات سدین و کربنات کلسیم و فاز دوم تولید آلومینا (روش سینترینگ) بوده است.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۲۴ ۲۲ ۱۵ ۵۱

 

2

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۵
شناسه مطلب : 47224
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی