خداحافظی چایچی با مدیرعاملی فولاد آلیاژی ایران
علیرضا چایچی یزدی پس از ثبت کارنامه‌ای درخشان، با مدیرعاملی شرکت فولاد آلیاژی ایران خداحافظی کرد و با رای اعضای هیات‌مدیره ، محمد کمال زاده که پیش از این عضو هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران هم بود، به عنوان سرپرست جدید این شرکت فولادی منصوب شد.

به گزارش  چیلان ، علیرضا چایچی یزدی پس از ثبت کارنامه‌ای درخشان، با مدیرعاملی شرکت فولاد آلیاژی ایران خداحافظی کرد و با رای اعضای هیات‌مدیره ، محمد کمال زاده که پیش از این عضو هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران هم بود، به عنوان سرپرست جدید این شرکت فولادی منصوب شد.

فولاد آلیاژی ایران در دوره مدیریت مهندس چایچی رشد قابل توجه تولید و سودآوری را تجربه کرد و در حوزه توسعه موفق به شتاب گرفتن پروژه یزد ۱ با ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن بیلت فولادی و آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه کلاف و وایر با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن شد.

مدیرعامل سابق فولاد آلیاژی در گفت‌وگویی که پیش از این با  چیلان  داشت، در خصوص این طرح‌های توضیح داد: باتوجه به نیاز کشور به کلاف‌های فولادهای پرآلیاژ که در حال حاضر تماما به صورت واردات تامین می شود، فولاد آلیاژی ایران تأسیس کارخانه وایر را آغاز کرده که به طورکامل می‌تواند نیاز کشور به کلاف‌های پرآلیاژ و آلیاژی را رفع کند. به گفته وی، تسریع در تکمیل طرح یزد ۱ و تولید محصولات جدید مانند وایر و استیل کورد به عنوان استراتژی توسعه محصول در فولاد آلیاژی ایران (#فولاژ) دنبال می‌شود.

به گزارش  چیلان ، فولاد آلیاژی ایران در دوره سکانداری علیرضا چایچی موفق به تولید محصولات جدید و ثبت عملکردی موفقی شد، به گونه ای که این شرکت شناخته شده فولادی در سال‌های اخیر توانسته‌است با کسب دانش فنی و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات نوین، بیش از ۴۴۰ نوع گرید فولادی از جمله فولادهای زنگ‌نزن را تولید کند و بر اساس استراتژی‌های ترسیم شده و سفارش‌هــای دریافتی از سوی مشتریان، توانمندی تولید انواع فولادهای آلیاژی را در اختیار دارد.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳
شناسه مطلب : 47612
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی