کارنامه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ده‌ماهه سال ۱۴۰۱
کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری علی‌رغم محدودیت‌های برق در تابستان و گاز در زمستان موفق شدند با ثبت رکوردهای پی‌درپی روزانه و ماهانه و همچنین افزایش تولید در ده‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذارند.

به گزارش  چیلان ، کارکنان بلندهمت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری علی‌رغم محدودیت‌های برق در تابستان و گاز در زمستان موفق شدند با ثبت رکوردهای پی‌درپی روزانه و ماهانه و همچنین افزایش تولید در ده‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، کارنامه درخشانی از خود برجای گذارند و مسیر دست‌یابی به اهداف سالانه شرکت را هموارتر سازند.

استراتژی و راهبرد مؤثر شرکت و همدلی کارکنان از عوامل مهم کسب موفقیت‌های شرکت

نوید ایزدی، مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: دست‌یابی به این اهداف در راستای اجرای برنامه‌های بلندمدت شرکت و تعامل مطلوب با بازار و توجه هرچه بیشتر به نیاز مشتریان محقق گردید. این در حالی است که کارکنان شرکت مصمم‌اند که در سایه همدلی و مودت فزاینده، به نتایج بهتری در تولید محصولات باکیفیت ‌دست یابند.

مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استراتژی و راهبرد مؤثر شرکت در توسعه کمی و کیفی محصولات، استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تأکید بر تفکر مبدل کردن شرکت به سازمانی سرآمد با تکیه‌بر سرمایه‌های انسانی کارآمد و همدل همه نواحی، انجام تعمیرات اساسی سازمان در زمان‌هایی که خطوط با محدودیت مصرف انرژی مواجه بوده و در نهایت چابک‌سازی سازمان برای شرایط بهتر از اصلی‌ترین دلایل کسب این موفقیت‌ها بوده است.

کسب رکوردهای روزانه، ماهانه و عملکرد درخشان ده‌ماهه علی‌رغم محدودیت ها

ایزدی بیان کرد: استراتژی و تمرکز اصلی شرکت بر رسیدن هرچه سریع‌تر به ظرفیت نامی، با رعایت تمامی اصول و الزامات استانداردهای ملی و بین‌المللی است و در همین راستا از حمایت‌های بی‌شائبه مدیرعامل و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان شرکت قدردانی می‌گردد.

فردین علیمیرزایی، مدیر بهره‌برداری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: کارکنان شرکت موفق شدند در دی‌ماه سال جاری، رکورد تولید ۲۷۰۰۸ تن تولید ورق گالوانیزه را به‌عنوان یک رکورد ماهانه جدید در کارنامه خود ثبت کنند. ثبت رکورد قبل مربوط به فروردین‌ماه سال جاری به میزان ۲۶۸۱۳ تن بوده است که ۹۹۵ تن افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر بهره‌برداری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین رکورد تولید روزانه در تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری به میزان *۱۶۰۲ تن* ثبت گردید. این در حالی است که رکورد قبلی در ۸ تیرماه سال جاری و به مقدار ۱۵۸۶ به ثبت رسیده بود.

علیمیرزایی اظهار کرد: در شرایطی که محدودیت انرژی و به‌ویژه برق و گاز ترمز تولید را در همه کارخانه‌های کشور کشیده بود، همدلی و تلاش مدیران و کارکنان شرکت با ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و استفاده حداکثری از تجهیزات مؤثر واقع شد؛ به‌نحوی‌که در ده‌ماهه سال جاری رکورد تولید به ۲۰۳ هزار و ۸۲۲ تن رسید. شایان‌ذکر است که در مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ هزار و ۸۸۳ تن محصول تولید شده بود.

ارتقا و بهبود شاخص‌های تولید و تعمیرات از علل مهم و اساسی کسب موفقیت‌ها

مهدی محمدی، رئیس دفتر فنی شرکت ورق خودرو گفت: جهت ارتقای سطح فرایندهای تولیدی و تعمیراتی شاخص‌هایی تعریف شده که به‌صورت مستمر رصد می‌شود و متناسب با شرایط شاخص، اقدام مناسب تعریف می‌گردد. این امر سبب بهبود روند شاخص‌های کمی و کیفی ازجمله IU و PDW گردیده است.

رئیس دفتر فنی شرکت ورق خودرو اظهار کرد: امیدواریم با بهتر شدن شرایط تولید و کاهش محدودیت‌های انرژی بتوانیم در سایه همدلی و تلاش همه مدیران و کارکنان شرکت به موفقیت‌های ارزنده‌تری دست‌یابیم.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۳
شناسه مطلب : 47725
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی