مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد:موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه “کگهر”
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با دو دستور کار اصلی تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه و تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، با حضور بیش از 80 درصد سهام‌داران در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بیان کرد: «کگل» افزایش سرمایه از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ۳۶ هزار میلیارد تومان را درخواست داده است و بخش عمده‌ای از این افزایش سرمایه در شرکت‌های زیرمجموعه، مشارکت این شرکت‌ها و تامین مالی لازم جهت خرید سنگ است.

وی گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل‌‎گهر در چند بخش مختلف همچون گهر انرژی، توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، آب خلیج فارس، شرکت سرمایه‌گذاری گل‌گهر، کاوند نهان زمین، ستاره سیمین هرمز که با مشارکت فولاد مبارکه در بندر عباس به فعالیت می‌پردازد، نیز افزایش سرمایه خواهد داشت.

وی افزود: میزان تولید آهن اسفنجی در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال ۱۴۰۲ خواهد رسید.

ایمان عتیقی بیان کرد: مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اشاره به بحث زیرساخت ها و حمل ریل جاده ها کرد و گفت: خوشبختانه در زیرمجموعه این موضوع امروز در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: شرکت گهرزمین در حال حاضر ۵ میلیون تن گندله تولید می‌کند که در سال ۱۴۰۵ به ۷.۵ میلیون تن تولید گندله خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت:امیدواریم در سال ۱۴۰۳ تمام برنامه‌های شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بخش فولادسازی عملیاتی شود، به طوری که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سال ۱۴۰۲ افزایش تولید خواهد داشت که تنها هدف گل‌گهر نیست و تولید آهن اسفنجی در شرکت‌های زیرمجموعه رقم خواهد خورد.

در پایان مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، سهامداران این شرکت با افزایش سرمایه ۲۰ میلیارد تومان و رسیدن آن به ۳۳ هزار میلیارد تومان موافقت کردند.

موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه “کگهر”

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، براساس رسیدگی انجام شده، افزایش سرمایه با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از نظر سازمان بورس بلامانع است.

گفتنی است، مبلغ افزایش سرمایه ۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود که مبلغ ۷۸.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات و آورده نقدی و ۸۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته انجام خواهد شد.

گل گهر 27

2

تاریخ انتشار : ۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰
شناسه مطلب : 47929
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی