تقدیر پرسنل فولاد اکسین از پیگیری و کلنگ‌زنی طرح کارخانه فولاد سازی
پرسنل فولاد اکسین از پیگیری و کلنگ‌زنی طرح كارخانه فولاد سازی این شرکت تقدیر کردند.

به گزارش  چیلان ، پرسنل فولاد اکسین از پیگیری و کلنگ‌زنی طرح کارخانه فولاد سازی این شرکت تقدیر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»

جناب آقای دکتر صادقیان
باعرض سلام و احترام
شکر گزار حضرت حق که با عنایت خاصه اش و با کار و تلاش مداوم بندگان صالحش همچون حضرتعالى که توانستید، طرح عظیم کارخانه فولاد سازی که حلقه مفقوده شرکت فولاد اکسین خوزستان بود را پیگیری و به مرحله کلنگ‌زنی برسانید، که حرکتى بزرگ، قابل تقدیر و ستایش است.
یقیناً این توفیق، بدون همراهی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعى، مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگى کشورى، مدیرعامل هلدینگ صباانرژى، مدیر محترم صدر تامین، مسئولین استانى و اقدامات مدبرانه اعضاء محترم هیئت مدیره محقق نمی‌گردید.
بی‌تردید دستیابى به این موفقیت بزرگ به تحقق ظرفیت اسمى تولید، بهره‌وری و سود آورى مضاعف این کارخانه و همچنین پیشرفت اقتصادى میهن عزیزمان نقش بسزایی خواهد داشت.
لذا از این بابت و همچنین پیشرفت هاى اخیر شرکت، که نشان از تعهد، تخصص و اهتمام ویژه حضرتعالى در بکارگیرى مهارت‌ هاى لازم مى باشد، تشکر و قدردانی بعمل می‌آوریم و از درگاه ایزد منان عزت، سلامتى و دوام حضور حضرتعالى را در شرکت فولاد اکسین خوزستان خواستاریم. امید است با کسب موفقیت‌های روز افزون، موجبات توسعه و ارتقاء خدمت رسانی مطلوب‌تری را برای پرسنل، سهامداران و استان محروم و شهیدپور خوزستان را به ارمغان آورید.

پرسنل شرکت فولاد اکسین خوزستان

2

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲
شناسه مطلب : 48257
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی