پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز , به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز, طی پیامی, فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش  چیلان ، دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز, طی پیامی, فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و پرچم پر اهتزاز استقلال ملت راستین و سرفرازیست که برای دستیابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که روز جمهوری اسلامی را از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند، به خوبی نمایانگر عظمت و شوکت این روز حماسی است .

دوازدهمین روز بهار، مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی شریف، نجیب و بزرگ است؛ مردمانی که در طوفان ها و صاعقه ها، دست در دست یکدیگر، تنها به استقلال وطن می اندیشند.

اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی که به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران و تدبیر و درایت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در ادوار مختلف حاصل شده است، حقیقت انکار ناپذیری است که امروز بیش از هر زمان دیگری مورد اعتراف و اذعان دوست و دشمن واقع گردیده است.

اینجانب فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را به تمامی مردم سرفراز و سربلند ایران اسلامی و بویژه خانواده بزرگ فولاد غدیر نی ریز و حوزه صنعت فولاد کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با حسن تدبیر رهبر معظم انقلاب، به سال «رشد تولید و مهار تورم» مزین شده است، با کمک و حمایت مردم بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.
محسن مصطفی پور
مدیرعامل فولاد غدیر نی ریز

غدیر نی ریز 1

2

تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۱
شناسه مطلب : 48825
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی