برای «ششمین سال پیاپی» و توسط گروه رسانه‌ای چیلانکتاب سال فولاد ایران (ویژه ۱۴۰۲) منتشر شد
برای «ششمین سال پیاپی» و توسط گروه رسانه‌ای چیلان، کتاب سال فولاد (ویژه سال ۱۴۰۲) به عنوان «معتبرترین، جامع‌ترین و موثق‌ترین» منبع اطلاعاتی و آمار تحلیلی از وضعیت و چشم‌انداز صنعت آهن و فولاد ایران و جهان منتشر شد.

🔹 به گزارش  چیلان ، این کتاب با مشارکت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، وزارت صمت، ایمیدرو، بورس کالا، گمرک، بانک مرکزی و تمامی شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ فولادی و معدنی کشور در اختیار مدیران، کارشناسان و فعالان بازار قرار گرفته است.

 

🔹 کتاب سال فولاد ایران به عنوان مرجع کاربردی صنعت و بازار، تحلیل آماری دقیق و دست‌اولی از وضعیت زنجیره آهن و فولاد ایران در همه بخش‌های آن، از معدن تا محصولات نهایی، از تولید و صادرات تا معاملات و قیمت ارائه می‌دهد.

 

🔹#کتاب_سال_فولاد_ایران شامل آمار کاربردی، اطلاعات تحلیلی و گزارش‌های مقایسه‌ای از وضعیت تولید، صادرات، واردات، مصرف، معاملات، سهام و… است. همچنین جزئیات ضریب بهره‌برداری، شاخص‌های قیمتی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر در هر یک از محصولات زنجیره فولاد، پیش‌بینی بازار و گزارشات کاربردی از فولاد جهانی و جدول کامل اطلاعات کارخانجات فعال و طرح های توسعه فولاد ایران و … بخش های دیگری از کتاب سال فولاد است.

photo 2023 05 24 06 51 32

 

✔ امسال علاوه بر نسخه چاپی، امکان دسترسی به نسخه دیجیتال و آرشیو ۶‌ ساله کتاب سال فولاد از طریق اپلیکیشن موبایلی کتاب سال فولاد فراهم شده است.

✔ برای دریافت این اثر مرجع و کاربردی با گروه رسانه‌ای  چیلان  تماس حاصل فرمایید:

▫ تلفن: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱ (۰۲۱) داخلی ۴

▫ موبایل: ۰۹۳۶۲۶۶۷۹۰۱

▫ تلگرام تریبون فولاد: steeltribune@

 

2

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰
شناسه مطلب : 50042
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی