فوری و مهم/ ۳ سناریو برای قطعی برق فولادسازان /مکاتبه انجمن فولاد با شرکتهای فولادی برای اعلام میزان برق مصرفی مورد نیاز با قید فوریت
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه ای با مهر فوری از اعضای خود خواسته با توجه به اینکه مقرر است برنامه مشترک وزارتخانه های صمت و نیرو برای اعمال محدودیت های برق کارخانجات زنجیره فولاد پیش از نیمه خردادماه نهایی شود، میزان برق مصرفی مورد نیاز خود را سریعاً به این انجمن اعلام کنند.

به گزارش  چیلان ، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه ای با مهر فوری از اعضای خود خواسته با توجه به اینکه مقرر است برنامه مشترک وزارتخانه های صمت و نیرو برای اعمال محدودیت های برق کارخانجات زنجیره فولاد پیش از نیمه خردادماه نهایی شود، میزان برق مصرفی مورد نیاز خود را سریعاً به این انجمن اعلام کنند.

اطلاعات خواسته شده در نامه انجمن فولاد حاکی از آن است که ظاهراً در جلسات مشترک بین وزارتخانه های صمت و نیرو، بر تدوین ۳ سناریو برای اعمال محدودیت برقی صنعت فولاد توافق شده است. این سناریوها شامل تولید با ۷۰ و ۵۰ درصد ظرفیت و همچنین تولید در سطح حداقل میزان ممکن در حال پیش بینی و جمع بندی است و احتمالاً از هفته آینده اجرایی شود.

نامه انجمن 9

2

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷
شناسه مطلب : 50210
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی