برای «ششمین سال پیاپی» و توسط گروه رسانه‌ای چیلان منتشر شد:مشاهده کنید:از سیر تا پیاز بازار فولاد در یک کتاب / کتاب سال فولاد ایران (ویژه ۱۴۰۲)
تا همین چند سال پیش، در اختیار داشتن مرجعی جامع و موثق که آمار و اطلاعات کاربردی صنعت فولاد را ارائه دهد، یک آرزو برای مدیران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران و حتی سیاست‌گذاران فولاد کشور بود. تا اینکه در ابتدای سال ۹۷، برای نخستین بار، کتاب سال فولاد ایران رونمایی شد و نیازهای آماری و اطلاعاتی این حوزه را پوشش داد.

به گزارش   چیلان  ، تا همین چند سال پیش، در اختیار داشتن مرجعی جامع و موثق که آمار و اطلاعات کاربردی صنعت فولاد را ارائه دهد، یک آرزو برای مدیران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران و حتی سیاست‌گذاران فولاد کشور بود. تا اینکه در ابتدای سال ۹۷، برای نخستین بار، کتاب سال فولاد ایران رونمایی شد و نیازهای آماری و اطلاعاتی این حوزه را پوشش داد.

امسال نیز با استقبال جامعه آهن و فولاد کشور و برای ششمین سال پیاپی، این کتاب راهنما (ویژه سال ۱۴۰۲) توسط گروه رسانه‌ای   چیلان   در ۲۶۰ صفحه منتشر شده است. همچنین علاوه بر نسخه چاپی، اپلیکیشن موبایلی کتاب سال فولاد ایران نیز ارائه شده است.

▪️#کتاب_سال_فولاد_ایران به عنوان «معتبرترین، جامع‌ترین و موثق‌ترین» منبع اطلاعاتی و آمار تحلیلی از وضعیت و چشم‌انداز صنعت آهن و فولاد ایران و جهان شامل چه اطلاعاتی است؟

▪️منابع اطلاعاتی و تحلیلی این کتاب مرجع کدامند؟

▪️چه شرکت ها و سازمان هایی کتاب سال فولاد ایران را پشتیبانی می کنند؟

و آیا فعالان و مدیران صنعت فولاد و صنایع مرتبط اساساً می‌توانند این کتاب را روی میز کار خود نداشته باشند؟

ویدئوی   چیلان   در این مورد را ببینید.

مدت زمان مشاهده: ۳دقیقه

2

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
شناسه مطلب : 50358
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی