مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در گفت‌وگوی اختصاصی با چیلان خبر داد:خرید محصولات زنجیره فولاد از بورس کالا به سامانه بهین یاب محدود شد/ تایید شنیده های چیلان
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با تایید شنیده های چیلان، محدود شدن خرید محصولات زنجیره فولاد از بورس کالا به سامانه بهین یاب را اعلام کرد و از اجرایی شدن آن از روز شنبه 13 خرداد ماه همزمان با معاملات آهن اسفنجی خبر داد.

به گزارش  چیلان ، سیف‌الله امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در گفت‌وگوی اختصاصی با  چیلان  از لزوم ثبت‌نام همه واحدهای فولادی در سامانه بهین‌یاب گفت و توضیح داد: مطابق تصمیمات کارگروه مدیریت بازار، همه متقاضیان محصولات زنجیره فولاد که در بورس کالا عرضه می‌شود ملزم هستند در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کنند چرا که بورس کالا از روز شنبه ۱۳ خردادماه دیگر لیستی از وزارت صمت نمی‌پذیرد و صرفاً به متقاضیان واجد شرایط در سامانه بهین یاب اجازه خرید می دهد.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت تصریح کرد: قرار بود این تصمیم از هفته های پیش اجرایی شود اما در جهت تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و اعطای فرصت برای تکمیل مدارک آنان، اجرای این تصمیم به روز شنبه ۱۳ خرداد و همزمان با معاملات آهن اسفنجی موکول شد.

شایان ذکر است  چیلان  در گزارش معاملات آهن اسفنجی هفته جاری و بر اساس شنیده ها از منابع موثق، از بهین یابی شدن خرید آهن اسفنجی از هفته پیش رو خبر داده بود. (اینجا)

2

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
شناسه مطلب : 50384
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی