بازدید مدیران عامل شستا، تاصیکو و ذوب آهن اصفهان از قطب تولید زغال سنگ کشور
با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری جدید در پهنه زغالی معدن پروده طبس، مدیران عامل شرکت ‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، صدر تأمین و ذوب آهن اصفهان یکشنبه بیست و یکم خردادماه از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس بازدید نمودند.

به گزارش  چیلان ، با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری جدید در پهنه زغالی معدن پروده طبس، مدیران عامل شرکت ‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، صدر تأمین و ذوب آهن اصفهان یکشنبه بیست و یکم خردادماه از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس بازدید نمودند.

ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت : رویکرد شستا مشارکت و سرمایه گذاری در حوزه معادن با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ذیصلاح می باشد.

وی افزود : دولت نگاه ویژه به تأمین زنجیره ارزش در حوزه معادن دارد و ما با راه اندازی طرح های توسعه در پهنه زغالی طبس با هدف افزایش تولید ملی و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری جدید، به دنبال تکمیل زنجیره ارزش زغال سنگ در طبس هستیم تا فصل جدیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی منطقه، استان و کشور ایجاد شود.

شایان ذکر است حضور در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس و بازدید از نیروگاه حرارتی آن از جمله برنامه های این سفر یک روزه بود.

مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن نیز اعلام کرد شرکت ذوب آهن اصفهان آمادگی دارد تا سقف یک میلیون و هفتصد پنجاه هزار تن زغال تولیدی شرکت زغال سنگ پروده طبس را خریداری نماید .

2

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۴
شناسه مطلب : 50617
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی