با صدور حکمی از سوی خرمی شاد؛ “جعفرپوریان” سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل ایمیدرو شد
امیر خرمی شاد معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، با صدور حکمی مرتضی جعفرپوریان را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)منصوب کرد.

به گزارش  چیلان ،جعفرپوریان دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات است و طی حدود سه دهه، سابقه فعالیت در مجموعه وزارتخانه های معادن و فلزات، صنایع و معادن (سابق) و وزارت صنعت معدن و تجارت را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

وی سال‌ها مسئولیت معاونت مرکز روابط عمومی وزارت صمت را عهده دار بود و از سال گذشته تاکنون نیز به عنوان مشاور اجرایی مدیر عامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران فعالیت داشت.

جعفرپوریان همچنین سوابق اجرایی همچون عضویت در شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، مدیرمسول شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) را در فعالیت خود ثبت کرده است.

گفتنی است مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل ایمیدرو با حضور خرمی شاد رئیس هیات عامل ایمیدرو ظهر امروز برگزار شد و همچنین با اهدای لوحی، از زحمات حمید علی‌آبادیان مدیر پیشین روابط عمومی این سازمان تقدیر به عمل آمد.

2

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۰
شناسه مطلب : 50867
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی