شکرگزاری «بهار رشد تولید» با برپایی جشن ۲هزار نفری خانواده SKS
رشد تولید، مسئولیت‌ اجتماعی، کیفیت زندگی کاری و معیشت خانوادگی چهار اولویت کلیدی فولاد کاوه به شمار می رود.

بهگزارش  چیلان ،هم‌زمان با دهه ولایت و امامت، نخستین جشن بزرگ خانواده فولاد کاوه جنوب کیش با برنامه‌های ویژه و با استقبال گسترده بیش از ۲هزار نفری همسران و فرزندان کارکنان شرکت در محل سالن ورزشی اروند سورو شهر بندرعباس برگزار شد.

هم‌زمان با دهه ولایت و امامت نخستین جشن بزرگ خانواده فولاد کاوه جنوب کیش با برنامه‌های متنوع و ویژه برای کودکان، با حضور باشکوه همسران و فرزندان کارکنان شرکت در محل سالن ورزشی اروند سورو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس سیدعباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تبریک مناسبت های مهم مذهبی همچون اعیاد قربان و غدیر، از حضور خانواده کارکنان این مجتمع فولادی در این رویداد صمیمی گفت: فولاد کاوه جنوب کیش در چهار حوزه رشد تولید، مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت زندگی کاری و کیفیت زندگی و معیشت خانوادگی تلاش می‌کند تا نتایج بزرگی را رقم بزند.

وی خطاب به مادران و فرزندان پرسنل حاضر در این جشن بزرگ خانواده SKS افزود: ما در مجموعه مدیریتی شرکت، به وجود همکارانی جوان و پرتلاش که در خانه نقش اجتماعی همسران و پدران شما را دارند، به خود می بالیم؛ پولادمردانی که در سخت‌ترین شرایط آب هوایی و در کنار کوره‌هایی با بیش از ۱۷۰۰ درجه حرارت، حماسه آفرینی می کنند.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری و مسیر دستیابی به موفقیت و پیشرفت را به ملت و ارکان حکمرانی کشور نشان دادند، صنعتگران جوان، متخصص و امیدآفرین مجتمع فولاد کاوه، رکوردهای متعددی برای تحقق «بهار رشد تولید» را رقم زدند.

وی در ادامه سخنانش خطاب به شرکت کنندگان در این جشن بزرگ گفت: پدران و همسران شما کار بسیار بزرگی انجام دادند، این جهادگران عرصه اقتصادی چندین نوبت رکوردهای روزانه، هفتگی و ماهیانه تولید را جابه‌جا کردند و در سه‌ماهه نخست امسال بیش از ۵۱۶ هزار تن شمش فولادی تولید کردند که ۷۳ هزار تن نسبت به سال قبل بالاتر بود و واقعاً کار بزرگی انجام دادند و این مردان بزرگ قابل‌ستایش‌اند.

وی در خصوص حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بیان داشت: امروز با افتخار اعلام می‌کنم حاصل زحمات این پولادمردان نه‌تنها رونق اقتصادی را به همراه داشته، بلکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی درون جغرافیای هرمزگان نیز اتفاقات بزرگی رقم خورده است.  شرکت فولاد کاوه به‌عنوان یک سازمان دارای نگرش مسئولیت اجتماعی شرکتی تمام تلاش و همت خود را در جهت ایجاد اقدامات پر خیر و منفعت برای جامعه محلی استان هرمزگان مصروف داشته است؛ در این راستا اقدام به تأمین اکسیژن رایگان برای بیمارستان‌های دولتی استان نموده، همچنین در توسعه و بازسازی دو بیمارستان و یک مدرسه پیش‌قدم شده و در سال گذشته نیز با بازسازی و ترمیم سقف ۵۰۰ منزل مسکونی در نقاط محروم شهرستان رودان  نقش آفرینی موثر و جدی داشته که منشأ همه این اقدام‌های خداپسندانه، تلاش کارکنان و کارگران این مجتمع عظیم فولادی بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت جایگاه نیروی انسانی و کیفیت زندگی کاری به‌عنوان سومین حوزه موردتوجه در شرکت فولاد کاوه تصریح کرد: همان‌طور که خداوند در قرآن فرموده: «وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ» برای مجموعه مدیریت شرکت پرسنل مجموعه اهمیت زیادی دارند؛ آنها در محیط کار بایدآرامش داشته و از همه خطرات احتمالی، مصون باشند.

وی صنعت فولاد را دارای شرایط سخت دانست و با بیان اینکه محیط کاری و شرایط آب‌وهوایی بر شدت این سختی افزوده، گفت:  تمام تلاش ما بر این است که  شرایط کاری هرچه بهتری را برای پرسنل فراهم کنیم تا محیط سالم و توام با آرامشی داشته باشند و در محیط خانه و خانواده نیز آرامش را برای اعضای خانواده خود به ارمغان بیاورند.

مهندس حسینی حوزه چهارم را مقوله بهبود کیفیت زندگی خانوادگی کارکنان عنوان کرد و افزود: از نظر ما، بهبود کیفیت زندگی و معیشت خانوادگی منجر به بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان خواهد شد که  این نشاط، رونق و رشد تولید را خانواده و فرزندان کارکنان شرکت نیز با تمام وجود باید حس کنند.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش در پایان، ضمن تشکر از همسران و فرزندان کارکنان بابت حضور گسترده بیش از ۲هزار نفری در این دورهمی خانوادگی خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه تلاش همسران شما و حاصل آرامشی هست که شما در خانه برای این عزیزان فراهم می‌کنید.

شایان ذکر است، اجرای این برنامه به صورت مشترک توسط زوج هنرمند و مطرح صداوسیمای مرکز خلیج فارس «محمد عوض پور و فاطمه امیرابراهیمی» صورت گرفت و حجت الاسلام محمدی در قالب بازی‌های قرآنی، هنرنمایی گروه تلویزیونی عروسکی و کودکانانه «مل مل»، برنامه‌ تقلید صدا توسط یوسف کرمی و بخش ترانه و موسیقی نیز توسط هنرمند هرمزگانی و ملی، غلامرضا صنعتگر و هنرمند همکار آرش قاسمی اجرا شد که این برنامه های متنوع و شاد مورد استقبال چشمگیر مادران و فرزندان شرکت کننده قرار گرفت.

همچنین از بین اعضای خانواده بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش شرکت کننده در این جشن، بیش از ۵۶ نفر برای دریافت هدیه و جایزه انتخاب شدند که شامل ۱۴ دستگاه اسکوتر برقی، ۱۴ عدد پلاک طلا، ۱۴ دستگاه سرخ‌کن برقی و ۱۴ عدد تبلت بود.

گفتنی است، در حاشیه این رویداد چهارساعته، مهندس سید عباس حسینی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با حضور در جمع صمیمانه برخی از خانواده های کارکنان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از نزدیک و بی واسطه به بحث و گفتگو با همسران کارکنان شرکت پرداخت و دستوراتی را برای حل مسائل و تحقق خواسته های آنان صادر کرد.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴
شناسه مطلب : 51273
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی