با هدف هماهنگی و یکپارچگی در رفع موانع تولید و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شرکت‌های فولادی اولین جلسه هم اندیشی مدیران شرکت‌های فولادی استان خوزستان در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار شد
روز سه شنبه مورخ ۲۰ تيرماه با دعوت دکتر محمدی مدیرعامل گروه ملی از مدیران عامل شرکت‌های فولادی استان خوزستان، اولین جلسه هم اندیشی به منظور رفع موانع تولید و با هدف استفاده از ظرفیت های بالقوه این مجموعه‌ها در سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش  چیلان ،در این جلسه ابتدا دکتر محمدی در سخنانی به روند جاری و اهداف ترسیم شده در گروه ملی اشاره و در ادامه هدف از تشکیل این نشست را استفاده از خرد جمعی در زمینه‌های مختلف از قبیل سهولت در همکاری و تعاملات فی مابین، بهره برداری حداکثری از بازارهای صادراتی بمنظور جذب ارزش افزوده منطقی، پیگیری و مطالبه در خصوص اصلاح قوانین و مقررات بازدارنده در روند فعالیت‌های بنگاه‌های صنعتی، بررسی راه‌های برون رفت از آسیب‌ها ومحدودیت‌های انرژی، استفاده از ظرفیت ارزی در تعاملات بازرگانی و … عنوان کرد.

در ادامه، مدعوین ضمن تقدیر از ایده تشکیل این جلسه، با تایید موارد مطرح شده، ایجاد این حلقه و کمیته را در بهبود بستر تولید شرکت‌های فولادی استان بسیار موثر برشمردند و اظهار امیدواری کردند بخش قابل توجهی از موانع تولید موجود در این مجموعه‌ها با همفکری و پیگیری‌های این کمیته و حمایت‌های مسئولین ذیربط نظیر استاندار، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان‌های برق و گاز و بانک‌ها در استان و کشور قابل رفع می باشد.

مهندس رضا وکیلی معاون بازاریابی و فروش فولاد خوزستان ضمن تقدیر از تشکیل این جلسه، آمادگی مجتمع متبوع خود بمنظور گسترش همکاری با سایر شرکت‌های استان را اعلام کرد. همچنین مهندس یارمحمد محمدی مدیرعامل فولاد آتیه خاورمیانه، وحدت رویه و هماهنگی در قیمت گذاری محصولات صادراتی و ایجاد حاشیه سود بالاتر را از نکات مهم و راهبردی قابل طرح در این کمیته برشمرد.

فولاد خوزستان 46

سپس مهندس داود براتی مدیر امور فنی و مهندسی نورد و لوله اهواز با اشاره به اشتراک بسیاری از مشکلات در شرکت‌های استان، هماهنگی و هم صدایی جهت پیگیری و رفع آنها را بسیار راهگشا دانست.

در ادامه مهندس محسن ابوعلی معاون بهره برداری فولاد اکسین خوزستان با تقدیر از دکتر محمدی به جهت حمایت‌های صورت گرفته در زمینه ایجاد ثبات و بهبود بستر تولید در فولاد اکسین، پیگیری به منظور کاهش محدودیت‌های گازی در آینده نزدیک را بسیار مهم و حیاتی برشمرد. آقای منوچهر جلیل زاده از فولاد روهینای جنوب نیز با اشاره به وضعیت پرسنلی در شرکت‌های فولادی، به تحلیل پیشینه نظام‌های مزدی در شرکت‌های صنعتی مشابه پرداخت.

شایان ذکر است با تعیین دبیرخانه کمیته، مقرر شد این نشست بصورت ماهانه و هر ماه به میزبانی یکی از شرکت‌های عضو برگزار و مصوبات آن مورد پیگیری قرار گیرد.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶
شناسه مطلب : 51550
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی