ذوب رکورد ۱۰ ساله در ذوب آهن اصفهانرکورد ۳۰۶۰ ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن اصفهان به ثبت رسید
کارکنان ذوب آهن در کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی با آجر تولید داخل(شرکت مهرگداز) رکورد نسوز کنورتور با ۳۰۶۰ ذوب را چهارشنبه بیست و یکم تیرماه به ثبت رساندند.

به گزارش  چیلان ،رسول علی نقی پور سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی شرکت با اعلام این خبر گفت : رکورد قبلی نسوز مربوط به ۱۰ سال قبل(بیستم تیرماه سال ۹۲) و به میزان ۲۹۹۶ ذوب و از طریق نسوز خارجی به ثبت رسید که در رکورد جدید این عدد ۶۴ ذوب از رکورد قبلی بالاتر است.

وی افزود : آنچه که این رکورد را متمایز نموده ، استمرار ۳ رکورد پشت سر هم طی ۸ ماه اخیر می باشد که دو رکورد قبلی آن نیز با آجر تولید داخل کشور بوده و رکورد فعلی با عبور از رکورد تعداد ذوب با نسوز خارجی به دست آمده است.

سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی در پاسخ به این سوال که چه عواملی در ثبت این رکورد تاثیرگذار بودند، چنین گفت : عملکرد عالی پرسنل کارگاه کنورتور در بهبود رژیم دمش ذوب، تعمیرات و نگهداری به موقع از نسوز کنورتور،کیفیت مطلوب آجر و اجرای آجرچینی مناسب کنورتور توسط مدیریت نسوز شرکت از عوامل موثر بر میزان ذوب نسوز بوده است.

این تلاشگر ذوب آهنی بیان کرد : رکورد جدید به ثبت رسیده در کنورتور سبب شد یک دوره تعمیرات پنج روزه که توقف در تولید را در پی داشت،حذف شود و حفظ تولید و ارتقای آن را شاهد باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸
شناسه مطلب : 51649
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی