اختصاصی چیلانچرخش صادراتی هند به سوی اتحادیه اروپا / افزایش ۲۵ درصدی صادرات فولاد هند به قاره سبز
هند نیم‌سال نخست سال جاری میلادی را با افت 32 درصدی صادرات فولاد نسبت به مدت مشابه سال گذشته پشت سر گذاشت، با این حال صادرات این کشور به مقصد کشورهای اتحادیه اروپا 25 درصد افزایش داشته است.

به گزارش  چیلان ، وب‌سایت استیل‌مینت اینفوگرافی زیر را با موضوع صادرات فولاد هند در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر کرده است.

داده‌های اینفوگرافی گویای این است که در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ حجم کل صادرات هند ۴.۷۴ میلیون تن بوده و نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲، ۳۲ درصد افت داشته است.

همچنین هند در نیم‌سال اول سال گذشته میلادی ۳.۹۵ میلیون تن محصولات نهایی تخت، ۰.۴۹ میلیون تن محصول نیمه‌نهایی (بیلت) و ۰.۳۰ میلیون تن محصولات نهایی طویل صادر کرده است.

صادرات محصولات تخت ۱۷ درصد، بیلت ۶۳ درصد و محصولات طویل ۶۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش داشته است.

در شش ماه نخست سال جاری میلادی اتحادیه اروپا اصلی‌ترین مقصد صادراتی محصولات فولادی هند بوده است و هند در این مدت ۲.۱۹ میلیون تن فولاد به این منطقه صادر کرده است. این حجم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

نپال، امارات متحده عربی، ترکیه و ویتنام دیگر مقاصد صادراتی هند را در نیم‌سال نخست امسال تشکیل می‌دهند که البته صادرات فولاد هند به این کشورها نسبت به نیم‌سال نخست پارسال از ۲۵ تا ۶۵ درصد افت داشته است.

فولاد هند

 

برای مطالعه بیشتر خبر شرط جدید واردات فولاد به اروپا: اثبات کنید اثری از روسیه در کل زنجیره نیست! را بخوانید.

2

تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
شناسه مطلب : 51799
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی