مهمصادرکنندگان برتر فولاد ایران کدامند؟/کاوه جنوب در صدر صادرکنندگان شمش فولادی
به گزارش چیلان و بر اساس اطلاعات منتشره در کتاب سال فولاد ایران، فولاد کاوه جنوب کیش، ذوب آهن پاسارگاد و فولاد خوزستان رتبه های اول تا سوم صادرات شمش فولادی کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش  چیلان  و بر اساس اطلاعات منتشره در کتاب سال فولاد ایران (تصویر بالا)، فولاد کاوه جنوب کیش، ذوب آهن پاسارگاد و فولاد خوزستان رتبه های اول تا سوم صادرات شمش فولادی کشور را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس این گزارش، فولاد کاوه جنوب (کاوه) در سال ۱۴۰۱ موفق شده سهم ۱۷.۱ درصدی از حجم صادرات بیلت و بلوم ایران را تصاحب کند. ذوب آهن پاسارگاد، بزرگترین شرکت فولادساز کاملاً خصوصی کشور نیز با سهم ۱۶.۹ درصدی در رتبه بعدی قرار گرفته و فولاد خوزستان (فخوز) هم با سهم ۱۶.۱ درصدی در رتبه سوم صادرکنندگان شمش فولادی ایران قرار دارد.

شرکتهای ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، آهن و فولاد ارفع، فولاد سیرجان ایرانیان، غلتک سازان سپاهان، فولاد بوتیای ایرانیان، فولاد خراسان و فولاد آلیاژی ایران هم به ترتیب در رتبه های بعدی صادرات شمش فولادی ایران جای گرفته اند.

منبع: کتاب سال فولاد ایران– ویژه سال ۱۴۰۲

برای دریافت کتاب سال فولاد ایران (۱۴۰۲) در نسخه های چاپی و اپلیکیشن موبایلی به عنوان «جامع‌ترین، کاربردی ترین و موثق‌ترین» مرجع اطلاعاتی صنعت آهن و فولاد ایران با انجمن فولاد-گروه رسانه‌ای  چیلان  تماس بگیرید:
۸۸۵۵۱۷۰۱-۴(۰۲۱) داخلی ۴

تصویر اصلاح شده صادرکنندگان برتر کتاب سال 1402

2

تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۷
شناسه مطلب : 51917
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی