تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ذوب آهن اصفهان
دومین دور ممیزی مراقبتی خارجی گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ذوب آهن اصفهان مطابق با استاندارد ISO۱۴۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ توسط موسسه بین المللی گواهی دهندهSGS) ( اول و دوم مرداد ماه با موفقیت انجام و تمدید اعتبار این گواهینامه در ذوب آهن اصفهان تایید و اعلام گردید .

به گزارش  چیلان ،دومین دور ممیزی مراقبتی خارجی گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ذوب آهن اصفهان مطابق با استاندارد ISO۱۴۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ توسط موسسه بین المللی گواهی دهندهSGS)  (  اول و دوم مرداد ماه با موفقیت انجام و تمدید اعتبار این گواهینامه در ذوب آهن اصفهان تایید و اعلام گردید .

محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این ممیزی، دومین  دور ممیزی مراقبتی گواهینامه مذکور در ذوب آهن اصفهان بودکه بر اساس نمونه برداری از فرایندها و فعالیت های مدیریت های مرتبط شرکت توسط دو نفر از سرممیزان موسسه SGS انجام گرفت.

وی افزود : با توجه به فعالیت های مناسب صورت گرفته توسط مدیریت های مربوطه  و عدم مشاهده عدم انطباق عمده ای در این زمینه ، موسسه  مذکور، اعتبار گواهینامه  سیستم مدیریت زیست محیطی مطابق با استاندارد ISO۱۴۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ را در ذوب آهن اصفهان تمدید نمود .

جلسه افتتاحیه این دور از ممیزی اول مرداد ماه با حضور مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ، آرش شفیعی سرپرست معاونت سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، علی نصیری سرپرست معاونت های خرید، بازاریابی و فروش و جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت در سالن جلسات مدیر عامل برگزار گردید .

در این جلسه معاون بهره برداری شرکت ضمن تشریح  سیاست ها واقدامات زیست محیطی ذوب آهن، آمادگی مدیریت و کارکنان شرکت جهت انجام یک ممیزی دقیق وموفقیت آمیز را اعلام کرد.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت نیز در جلسه اختتامیه این ممیزی، با اشاره به اقدامات متنوع و بلند مدت انجام شده در این مجتمع عظیم صنعتی گفت: این شرکت با مد نظر قرار دادن الزامات و استانداردهای زیست محیطی و ارایه گزارش به سازمان حفاظت محیط زیست استان و بازدیدهای دوره ای آن سازمان، به موضوع حفظ محیط زیست  توجه ویژه داشته و بر حسب استراتژی ها و مسئولیت های اجتماعی  خود ، از توصیه های ممیزان داخلی و خارجی در زمینه اصلاح ، بهبود و ارتقاء سیستم زیست محیطی استقبال کرده و تلاش می کند تا با حذف هرگونه مغایرتی ،تولید و برنامه های زیست محیطی خود را ارتقاء دهد.

2

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
شناسه مطلب : 52132
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی