توسعه همکاری بین ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده های نسوز ایران
در راستای توسعه همکاری های درون گروهی در هلدینگ صدرتامین، اولین قرارداد همکاری بین ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده های نسوز ایران، با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، محسن پروان سرپرست شرکت فرآورده های نسوز ایران و جمعی از مسئولین دو شرکت ، یکشنبه هشتم مردادماه مبادله گردید.

به گزارش  چیلان ،مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در آیین تبادل این قرارداد گفت : با توجه به قابلیت ها و توانمندیهایی که در ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده های نسوز ایران وجود دارد، تبادل قرارداد امروز سبب می شود، پتانسل های این دو شرکت بیش از گذشته در مسیر شکوفایی و رشد تولید قرار بگیرد.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان با پشتوانه بیش از نیم قرن تولید فولاد در ایران، از ابتدای سال جاری و بر مبنای پیاده سازی استراتژیهای تحولی و توجه ویژه به مقوله ارزش آفرینی، تعامل اثربخش با شرکت ها و صنایع مختلف در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است که در این راستا امروز، قرارداد بسیار خوبی به منظور استفاده از ظرفیت های درون گروهی با شرکت فرآورده های نسوز ایران مبادله گردید.

محسن پروان سرپرست شرکت فرآورده های نسوز ایران نیز اظهار داشت: تبادل قرارداد امروز در راستای توسعه همکاری های درون گروهی در هلدینگ صدرتامین، ارزش آفرینی های بسیاری را برای این دو شرکت و در مقیاس بزرگتر برای میهن عزیزمان در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط بسیار خوبی برای توسعه همکاری ها در ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده های نسوز ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد :  ذوب آهن به عنوان بنیانگذار تولید فولاد در ایران در زمینه های مختلف و به ویژه در بخش نسوز، دانش و تجربه بسیار خوبی دارد که این سرمایه ارزشمند می تواند به عنوان مثال زمینه ساز تولید نسوزهای منحصربفرد شود.

محسن پروان، ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده های نسوز ایران را دو شرکت صاحب نام در سطح کشور معرفی نمود و بیان کرد : هم اکنون سهم واردات نسوز و به ویژه نسوزهای خاص در کشور  بالا است در صورتی که می توان با تکیه بر توان و دانش داخلی این محصولات ارزش افزا را در کشور تولید نمود و ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، اشتغالزایی خوبی نیز ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد : مقام معظم رهبری همواره به مقوله « ساخت داخل» تاکید ویژه ای دارند و لذا تبادل قرارداد امروز با همین رویکرد انجام گرفت و انشاا… این جریان بومی سازی در بخش تولید محصولات نسوز با همکاری این دو شرکت  و در قالب پروژه های توسعه ای ادامه خواهد داشت.

مهرداد تولاییان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان نیز گفت : کارگاههای این شرکت در زمینه های گوناگون مانند ساخت قطعات و تجهیزات در گستره ملی نقش بی بدیلی در توسعه صنعتی کشور ایفا نمودند.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده های نسوز ایران از سالیان گذشته تعاملات خوبی در بخش های مختلف داشتند و قرارداد امروز توسعه همکاری های بیشتر را در بخش کارگاههای نسوز، نوید می دهد.

علی نصیری سرپرست معاونت های خرید و بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان نیز تصریح کرد : این قرارداد با دانش، امکانات و تجهیزات موجود در ذوب آهن اصفهان و همچنین توانمندیهایی که در شرکت فرآورده های نسوز ایران وجود دارد، زمینه ساز بهره گیری بیشتر از پتانسیل های طرفین می شود.

2

تاریخ انتشار : ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
شناسه مطلب : 52339
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی