رکورد شکنی چادرملو در ۴ ماهه نخست امسال
نرخ فروش فولاد ، گندله و کنسانتره آهن داخلی و هم چنین فولاد صادراتی چادرملو در تیر ماه نسبت به میانگین 4 ماهه افزایش قابل توجهی داشت .

به گزارش  چیلان ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۴ ماهه منتهی به تیر از فروش محصولات خود ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد، این  میزان فروش چادرملو در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است .

همچنین فروش شرکت در تیر ماه نیز با افزایش ۳۱ درصدی نسبت به تیر ماه سال قبل به ۴۵۴۱ میلیارد تومان رسید. از این رقم ۳۹۹۵ میلیارد تومان فروش داخلی و ۵۴۵ میلیارد تومان فروش صادراتی بوده است .

نرخ فروش فولاد ، گندله و کنسانتره آهن داخلی و هم چنین فولاد صادراتی در تیر ماه نسبت به میانگین ۴ ماهه افزایش قابل توجهی داشت .

بر اساس همین گزارش چادرملو طی مدت ۴ ماهه سالجاری بیش از ۳ میلیون و ۵۹۱ هزارتن کنسانتره سنگ آهن تر ، ۱ میلیون و ۴۹۵ هزارتن گندله آهن ، ۶۱۳ هزارو ۳۱۳ تن آهن اسفنجی و ۴۲۰ هزارو ۳۸۸ تن شمش فولادی تولید کرده است که تماماً بیش از برنامه پیش بینی شده سال ۱۴۰۲ می باشند.

لازم به ذکر است، پیش بینی می شود با توجه به تعدیل صورت پذیرفته توسط شرکت چادرملو در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱، درصد رشد درآمد حاصل از فروش فراتر از درصد اعلامی فوق الذکر در مقایسه با دوره مشابه سال قبل باشد و عملاً درصد رشد در شهریور ماه ۱۴۰۲ مورد بازنگری قرار گیرد .

2

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
شناسه مطلب : 52426
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی