مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان:شرکت صنعت فولاد شادگان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فولاد سبز است
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: در راستای صیانت از محیط سبز به دنبال اخذ گواهینامه فولاد سبز هستیم.  

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: در راستای صیانت از محیط سبز به دنبال اخذ گواهینامه فولاد سبز هستیم.
صبح امروز جلسه پایش برنامه عملیاتی ( فصل بهار ) سال ۱۴۰۲ با حضور حسین کهزاد مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به فلسفه ایجاد صنعت فولاد شادگان در این منطقه ، اظهار کرد: هدف از ایجاد شرکت صنعت فولاد شادگان ، توسعه صنعتی منطقه ، کیفیت و بهبود زندگی کارکنان شرکت و مردم این شهرستان است.

کهزاد افزود: در همین راستا ؛ چشم اندازی را که برای صنعت فولاد شادگان تعریف کرده ایم عبارت است از : مجتمع فولادی سبز ، جهان تراز با توانایی تولید ” ۲ میلیون تن محصولات فولادی ” می باشد.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در ادامه با اشاره به ماهیت و هدف از ایجاد فولاد سبز در این شهرستان ، گفت: رسالت ما این است که ضمن تولید فولاد هیچ آسیبی به محیط زیست نرسانیم.

وی افزود: در همین راستا ؛ طرح های مطالعاتی و پژوهشی برای استفاده از گازهای پاک برای احیای آهن ، استفاده مجدد از پسماندهای صنعتی و … در دستور کار قرار داده ایم که خوشبختانه پیشرفت های خوبی در این پروژه ها داشته ایم و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه ، منتشر خواهیم کرد.

کهزاد عنوان کرد: همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی طرح توسعه شرکت در بخش احیای مستقیم آهن بر پایه تکنولوژی هات لینک طرح ریزی کرده ایم که در حال حاضر فقط دو شرکت در سطح جهان از این تکنولوژی استفاده می کنند و به یاری خداوند ، صنعت فولاد شادگان سومین آنها خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به چشم انداز شرکت صنعت فولاد شادگان در راستای “ تولید ۲ میلیون تن فولاد “ در سال ۱۴۰۵ ، گفت: امسال ” ۸۰۰ هزار بیلت “ در مدار تولید قرار می گیرد و با اجرای فاز توسعه فولاد سازی با اجرای پروژه “ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اسلب عریض “ مجموع تولید به ۲ میلیون تن خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در ادامه گفت: همچنین به موازات توسعه فولاد سازی ، توسعه آهن سازی نیز صورت خواهد پذیرفت و مجموع تولید آهن اسفنجی شرکت صنعت فولاد شادگان به ” ۲.۷ میلیون تن ” خواهد رسید.

کهزاد با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنعت فولاد شادگان جهت ایجاد اشتغال در این شهرستان ، گفت: با برگزاری آزمون استخدامی این شرکت ، بسیاری از دغدغه های شاغلین در فولاد شادگان پس از سال ها پاسخ داده می شود.

وی افزود: همچنین طی این آزمون ، نیروهای جدیدی از خارج شرکت به جمع ما اضافه می شوند و به این ترتیب گامی در راستای حل مشکل اشتغال جوانان بومی این منطقه برداشته خواهد ‌شد.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان جلسه پایش برنامه عملیاتی ، خاطر نشان کرد: قصد داریم تا پا به پای پیشرفت صنعت جهان پیشرفت کنیم و نام فولاد شادگان را با همت والای کارگران شریف و تلاشگر این شرکت ، بلند آوازه کنیم.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۲
شناسه مطلب : 52796
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی