در دیدار هیات مدیره ذوب آهن با رئیس هیات عامل ایمیدرو عنوان شد:لزوم حمایت ایمیدرو از ذوب آهن اصفهان در تامین پایدار مواد اولیه
جلسه تعاملی ذوب آهن اصفهان با معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو سه شنبه ۱۷ مرداد برگزار شد .

به گزارش  چیلان ،در این جلسه مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن ضمن تبریک انتصاب محمدرضا موثقی نیا به عنوان رئیس هیات عامل ایمیدرو به معرفی توانمندی های ذوب آهن در عرصه فولاد کشور از جمله بومی سازی و تولید محصولات استراتژیک همچون ریل ملی پرداخت و  خواستار حمایت ایمیدرو جهت تامین پایدار مواد اولیه به ویژه مواد آهن دار، زغال سنگ ، کک و … شد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به استفاده ذوب آهن از تکنولوژی کوره بلند برای تولید فولاد ، هزینه های تامین مالی ، عوارض صادراتی ، افزایش قیمت یوتیلیتی ها و در نهایت افزایش بهای تمام شده خواستار حمایت ایمیدرو از صنایع فولادی شد .

در این جلسه احمد زمانی رئیس هیات مدیره و مجید کریمی عضو هیات مدیره ذوب آهن نیز نقطه نظرات خود را پیرامون تامین پایدار مواد آهن دار و کک  مورد نیاز این شرکت و همچنین مسائل مالی و … مطرح و خواستار حمایت وزارت صمت و ایمیدرو از ذوب آهن شدند .

در این جلسه معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو با حمایت کامل از توسعه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ایمیدرو حمایت از برنامه های توسعه‌ای ذوب آهن اصفهان و تامین مواد اولیه به ویژه مواد آهن دار برای این مجتمع عظیم صنعتی را  در برنامه های خود قرار می دهد .

2

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
شناسه مطلب : 52809
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی