پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار
دکتر محسن مصطفی پورمدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش  چیلان ، دکتر محسن مصطفی پورمدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

اقتضای جان چو ای دل آگهی است هرکه آگه تر بود، جانش قوی است

نقش‌آفرینی شگرف رسانه‌های خبری در این روزگار پیچیده و به هم پیوسته، اعجاز بی‌بدیلی است که جان دانستن و روح آگاهی را تازه می‌نماید. نسیم نوازشگری که در عبورش عطر معرفت، گل واژه‌های فضیلت و شمیم دانایی را هدیه می‌کند.

روزخبرنگار، روز جاودانگی و تلألو خورشید پرفروغ همت، تلاش و سخت‌کوشی برای مجاهدان عرصه‌ی قلم در سپهر درخشان آگاهی‌بخشی و روشنگری است. این درخشنگی تا بدان جاست که خداوند متعال بی همتا در آیه شریفه”ن والقلم ومایسطرون” در رسای شرافت، قداست و صداقت جاری در جوهر پاک‌شان بر این عظمت، سوگند یاد می‌کند.

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، به زیبایی نمایان‌گر تلاش‌های عاشقانه و صادقانه عزیزانی است که با نگاه منصف و وجدان بیدار خود، تا پای جان در جستجوی حقیقت و پاسداری از مرزهای روشنگری، لحظه‌ای آرام و قرار ندارند و به یادگار ماندن صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و وقایع آموزنده دوران چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی، محصول زحمات این راویان راد است.

این روز فرصت مغتنمی برای بازشناسی ارزش‌های خبرنگاران و پاسداشت نقش بی‌بدیل آن‌ها در اعتلای جامعه و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر این عزیزان است؛ تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و رسانه به ویژه شهید صارمی که در راه تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های کشور و ارائه تصویر صحیح و اطلاع‌رسانی آگاهانه به جامعه از خودگذشتگی کردند نیز بازخوانی و تداعی شود.

نگاه کنکاش‌گرایانه جامعه پرتلاش و سخت‌کوش خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران را باید بر‌گرفته از منش و رفتار مقام شامخ شهیدانی همچون صارمی ها، سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی و ده‌ها خبرنگار جانباز و ایثارگر دیگر دانست که رهروان پاکشان ادامه دهنده این مسیر سرخ حقیقت اند.

به همین دلیل نباید فراموش کرد خبرنگاران به عنوان میدان‌داران عرصه شکل‌گیری افکار عمومی، مسئولیتی تام و تمام در قبال صداقت و واقع نگاری، تبیین رشد کشور، ارتقای باورها و اعتقادات مردم و ارزش‌ها و اخلاق جامعه دارند و این مهم جز با فهم دقیق مسائل کشور، ارتقای سواد رسانه‌ای و کار رسانه‌ای هوشمندانه در برابر جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان و معاندان میسر نخواهد شد.

در مقطع زمانی فعلی و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده است، در مواجهه با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران اسلامی، جز با نقش آفرینی رسانه‌ها و همراهی و همکاری خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی، دستاوردهای عظیم حکومت اسلامی برای مردم ایران و جهان میسر نشده و نخواهد شد.

به علاوه با عنایت به گسترش، رشد و توسعه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز؛ نباید از اهمیت و کارکرد ویژه رسانه‌ها و خبرنگاران خصوصا خبرنگاران استانی در ارائه تصویری واقع‌بینانه از خدمات، مشکلات و روایت تلاش‌های خدمتگزاران این مجتمع و نگاه نقادانه و منصفانه ایشان در جهت بهبود خدمات غافل شد.

خداوند بزرگ را شاکرم که مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز افتخار دارد از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی کنشگر، واکنشگر و حقیقت‌جو برخوردار است. خبرنگاران عضو افتخاری خانواده ما هستند که وجودشان مایه برکت، پیشرفت و افتخار است و امروز نسبت به توسعه ارتباطات دوسویه با رسانه‌ها و این عزیزان، مصمم‌تر هستیم.

با تبریک هفدهم مرداد ماه؛ روز خبرنگار، از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و رویدادها و خدمات این مجموعه فولادی که تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی ذینفعان و مشتریان عزیز را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می کنم.

محسن مصطفی پور
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

2

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
شناسه مطلب : 52818
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی