اختصاصی چیلانآلمان در هفت ماهه سال ۲۰۲۳ چه میزان فولاد تولید کرد؟ / جریان کاهشی تولید فولاد اروپا در آلمان هم برقرار است؟
تولید فولاد آلمان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 4.5 درصد کاهش داشت و به 21 میلیون و 500 هزار تن رسید. بیشتر فولاد آلمان در کانوِرتورها تولید می‌شود.

به گزارش  چیلان ، اینفوگرافی تولید فولاد آلمان را در هفت ماهه سال جاری میلادی (ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳) نمایش می‌هد.

آلمان در جایگاه یکی از ۱۰ تولیدکننده برتر فولاد جهان در هفت ماه نخست امسال، ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن فولاد تولید کرد، این حجم از تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۶ درصد کاهش داشته است.

از کل فولاد تولیدشده در این مدت، ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تن در کانوِرتورها و شش میلیون و ۱۰۰ هزار تن در کوره‌های قوس الکتریکی تولید شد.

این کشور همچنین در هفت ماهه امسال ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تن چدن تولید کرد. حجم تولید چدن آن در سال جاری نسبت به سال گذشته یک درصد رشد داشت.

در هفت ماهه امسال ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تن فولاد نورد سرد نیز در آلمان تولید شد که این حجم از تولید نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۷ درصد کمتر بود.

تولید فولاد آلمان در ژوئیه ۲۰۲۳

داده‌های اینفوگرافی همچنین گویای تولید ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تن فولاد در ماه هفتم (ژوئیه) است. این حجم از تولید نسبت به ماه ژوئیه سال گذشته ۰.۵ درصد کاهش و نسبت به ماه ششم سال جاری میلادی (ژوئن) ۱.۴ درصد افزایش داشته است.

تولید چدن آلمان نیز در ماه ژوئیه سال جاری به ۲ میلیون و ۸ هزار تن رسید، این رقم نیز نسبت به ژوئیه پارسال ۴.۸ درصد و نسبت به ژوئن سال گذشته ۸.۳ درصد رشد داشته است.

تولید محصولات نورد سرد در آلمان در ماه ژوئیه به ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تن رسید، این حجم از تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۳ درصد و نسبت به ماه ژوئن ۲.۳ درصد افت داشته است.

لوگو 23

 

 

 

 

2

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
شناسه مطلب : 53298
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی